«Είμαι κοντά στο 100%…»

Στην Ελλάδα βρίσκεται σχεδόν δύο μήνες, υπέγραψε στις 16 Αυγούστου. Στο γήπεδο, έχουμε δει για την ώρα λίγα πράγματα, τη φωνή του δεν την έχουμε ακούσει!
Ήρθε, λοιπόν, η ώρα να τον γνωρίσουμε! Ο Πόντους Βέρνμπλουμ έδωσε την πρώτη του συνέντευξη στην Ελλάδα στη FORZA και μίλησε για όλους και για όλα…

Εκτός γηπέδων, δεν έχει καμιά σχέση μ΄ αυτόν τον σοβαρό, βλοσυρό, απόμακρο Σουηδό… Φοβερός τύπος, με φοβερό χιούμορ, με το χαμόγελο στα χείλη και βέβαια με άποψη!
Αλλά ας τα πάρουμε με τη σειρά…
– Πως σου φαίνεται η καινούρια σου ομάδα; Τι σου αρέσει πολύ και τι θα ήθελες να είναι καλύτερο;
«Είναι μια μεγάλη ομάδα, πραγματικά πολύ καλή ομάδα, για την ελληνική λίγκα σίγουρα. Γενικά, μου αρέσουν όλα, μου αρέσει ο τρόπος που παίζουμε, που θέλουμε να έχουμε τη μπάλα, να ελέγχουμε το παιχνίδι, ακόμη και με τις καλές ομάδες στην Ευρώπη, θέλουμε να ελέγχουμε το παιχνίδι. Έχει πιο μεγάλη πλάκα να έχεις τη μπάλα στα πόδια σου, από το να την κυνηγάς».
-Και τι δε σου αρέσει;
«Δεν είναι κάτι συγκεκριμένο. Αν θες να μεγαλώνεις σαν ομάδα, δεν πρέπει να χαλαρώνεις, πάντα πρέπει να είσαι σε εγρήγορση και να ψάξεις πράγματα να βελτιώσεις!»
-O προπονητής είπε ότι θα χρειαστείς λίγο καιρό για να είσαι απόλυτα έτοιμος… Μιλήσατε; Τι σου είπε;
«Την τελευταία εβδομάδα νιώθω ότι είμαι κοντά στο 100%. Μερικές φορές χρειάζεται λίγο χρόνο, για να είμαι ειλικρινής, χρειάστηκα περισσότερο απ΄ όσο υπολόγιζα. Νόμιζα ότι θα είναι πιο εύκολο, αλλά ήμουν 4-5 μήνες χωρίς παιχνίδι. Είναι άλλο πράγμα το παιχνίδι και η προπόνηση στο γήπεδο. Τώρα άρχισα να νιώθω ότι είμαι καλά.
Με τον προπονητή μιλήσαμε όταν ήρθα. Μου είπε τι περιμένει από μένα κλπ. Αλλά αυτά είναι ιδιωτικά πράγματα, τα κρατάμε για μας».
-Ακόμη δεν είσαι αυτό που λένε, βασικός. Είσαι ανυπόμονος;
«Ναι, φυσικά. Όποιος δεν είναι στην 11άδα, θέλει να είναι. Στην 11άδα είναι μόνο 11 κι όποιος δεν παίζει, θέλει να παίζει. Δεν είμαι η εξαίρεση! Ελπίζω ότι θα είμαι στην 11άδα σύντομα!»

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ ΠΑΟΚ Black And White