«Θέλω να παίξω Champions League με τον ΠΑΟΚ»


Εχει μπει για τα καλά στις καρδιές των φίλων του ΠΑΟΚ ο Πρίγιοβιτς που μιλώντας σε ελβετική ιστοσελίδα ξεκαθάρισε ότι αποφάσισε να πει το «ναι» στην ομάδα της Θεσσαλονίκης αφού έκρινε ότι μπορεί να αγωνιστεί στους ομίλους της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης:

«Ο ΠΑΟΚ είναι από τους μεγαλύτερους συλλόγους στην Ελλάδα και το κυριότερο έχει τεράστιες προοπτικές. Αυτό που ξέρω είναι ότι ο ΠΑΟΚ μπορεί να αγωνιστεί στο Champions League και θέλω να παίξω και με αυτόν τον σύλλογο όπως έκανα και με τη Λέγκια Βαρσοβίας». Μάλιστα ο τρόπος που αντέδρασαν οι φίλοι της πολωνικής ομάδας ήταν κάτι που τον έκανε χαρούμενο:
«Στενοχωρέθηκαν και αυτό σημαίνει ότι αναγνωρίζουν τα επιτεύγματά μου». Ο Πρίγιοβιτς τόνισε ότι δεν χρειάζεται χρόνο προσαρμογής. Αλλωστε το έδειξε αυτό αφού σε τέσσερις αγώνες έχει σημειώσει τρία γκολ: «Εχω την ευκολία να ενσωματώνομαι άμεσα σε κάθε ομάδα όπου αγωνίζομαι και αυτό συμβαίνει και τώρα. Είναι πλεονέκτημα αυτό για μένα και θα έλεγα ότι είμαι ο ειδικός σε αυτού του είδους της αλλαγές». Ρωτήθηκε επίσης για το ότι ομάδα από την Κίνα ενδιαφέρθηκε να τον αποκτήσει και απάντησε: «Μπορεί να πάω εκεί μετά από κάποια χρόνια και όταν θα είμαι μεγαλύτερος. Τώρα είμαι αφοσιωμένος στον ΠΑΟΚ».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Mamos