Λούκας: «Θα είμαι πάντα ευγνώμων στον ΠΑΟΚ»

Ο Ισπανός άσος εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του στον Δικέφαλο και μίλησε για το άλμα στην καριέρα του, μετακομίζοντας στην Άρσεναλ.

Δεν ξεχνά τον ΠΑΟΚ ο Λούκας Πέρεθ, παρότι έχει αποχωρήσει το καλοκαίρι του 2015 και αγωνίζεται πλέον στην Premier League με τα χρώματα της Αρσεναλ.

Ο Ισπανός τόνισε για ακόμα μια φορά ότι θα είναι για πάντα ευγνώμων στον Δικέφαλο και μίλησε για την παρουσία του στο υψηλότερο επίπεδο με τη φανέλα των «κανονιέρηδων».


«Aκόμα νοιώθω Ντεπορτιβίστα. Για μένα, ένα μέρος του εαυτού μου είναι εδώ, επειδή έχω ζήσει πολλές συγκινήσεις και καλά πράγματα. Για μένα η Ντεπορτίβο είναι η ζωή μου και εδώ θέλω να ζήσω την υπόλοιπη ζωή μου για τους ανθρώπους, που με εμπιστεύθηκαν όταν ήμουν άγνωστος.


Όπως και η Ράγιο ή ο ΠΑΟΚ, που είναι ομάδες που θα είμαι πάντα ευγνώμων. Μου αρέσει η Άρσεναλ, διότι είναι το υψηλότερο επίπεδο του ποδοσφαίρου, μπορείς να παίξεις με τους καλύτερους και θα έχεις να αντιμετωπίσεις τους καλύτερους», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Λούκας.

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Unknown