Σάχοφ: «Ευτυχισμένος στον ΠΑΟΚ, έναν σύλλογο με σπουδαία ιστορία»

Ο Ουκρανός ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ μίλησε στον Τύπο της πατρίδας του για τις πρώτες εντυπώσεις του από τη νέα του ομάδα και τη Θεσσαλονίκη.


Απόλυτα ικανοποιημένος δήλωσε ο Εβγέν Σάχοφ από την νέα σελίδα που άνοιξε στην καριέρα του με την μεταγραφή του στον ΠΑΟΚ.
Μιλώντας σε Μέσο της πατρίδας του, ο Ουκρανός άσος αποκάλυψε τις πρώτες εντυπώσεις του από τη νέα του ομάδα και τη Θεσσαλονίκη.
«Είμαι πολύ ευτυχισμένος για τη μεταγραφή μου στον ΠΑΟΚ. Ξέρω ότι δεν είναι απλά μία ομάδα, ο ΠΑΟΚ είναι ένας σύλλογος με μεγάλη ιστορία και σπουδαία παράδοση. Από την πλευρά μου θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ για να βοηθήσω τη νέα μου ομάδα να πετύχει τους στόχους της», δήλωσε αρχικά ο Ουκρανός μεσοεπιθετικός, ο οποίος στη συνέχεια πρόσθεσε:
«Ο πατέρας μου είναι πρώην ποδοσφαιριστής και πριν την ολοκλήρωση της μεταγραφής μου στον ΠΑΟΚ ήρθε σε επαφή με έναν φίλο του τον Όλεγκ Προτάσοφ, ο οποίος πέρασε πολλά χρόνια στην Ελλάδα ως παίκτης και προπονητής του Ολυμπιακού. Ο κ. Προτάσοφ μου είπε ότι ο ΠΑΟΚ είναι ένας πολύ μεγάλος σύλλογος με έναν σοβαρό πρόεδρο, ο οποίος έχει μεγάλες φιλοδοξίες για την ομάδα, έχοντας στόχο να επιτύχει στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Η γνώμη του κ. Προτάσοφ έπαιξε σημαντικό ρόλο στην απόφαση μου για αυτή τη μεταγραφή. Μου μίλησε και για τους φιλάθλους του ΠΑΟΚ, λέγοντας μου ότι είναι υπέροχοι και τρελοί με την καλή έννοια».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Unknown