«Με εξιτάρουν οι φίλοι του ΠΑΟΚ»

Ανυπόμονος να βρεθεί στο Παλατάκι δηλώνει από το μακρινό Ιράν οΜατίας Βάλκιερς. O Βέλγος πασαδόρος που πρόσφατα συμφώνησε με τον ΠΑΟΚ μίλησε στη Nova για την επιλογή του να συνεχίσει την καριέρα του στη Θεσσαλονίκη, αλλά και για τον κόσμο του Δικεφάλου.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε το νέο μεταγραφικό απόκτημα των πρωταθλητών:

«Είμαι πολύ χαρούμενος για την μεταγραφή μου στον ΠΑΟΚ. Έχω ακούσει τόσο πολλά καλά λόγια για την ομάδα, τον κόσμο και την Ελλάδα που ανυπομονώ να ζήσω την εμπειρία. Η αλήθεια είναι ότι λόγω της παρουσίας του Βελγίου στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα τον προσεχή Σεπτέμβριο, δεν θα είμαι από την αρχή στην προετοιμασία αλλά αυτό δεν νομίζω ότι θα είναι πρόβλημα.
Για τον λόγο που επέλεξε τον ΠΑΟΚ: «Γιατί ήρθα στον ΠΑΟΚ; Μα είναι ο πρωταθλητής Ελλάδας, είναι μια ομάδα που βρίσκεται διαρκώς σε ανοδική τροχιά. Κάθε παίκτης θέλει να παίζει σε μια τέτοια ομάδα. Επίσης μεγάλο κίνητρο για μένα αποτελεί η συμμετοχή στο Champions League. Τέλος η ιδέα και μόνο ότι θα παίξω σε γήπεδο με τρελαμένους φιλάθλους με εξιτάρει. Για όλα αυτά επέλεξα τον ΠΑΟΚ λοιπόν».
Για τον κόσμο και την ατμόσφαιρα στο Παλατάκι: «Είναι πραγματικά εντυπωσιακή η ατμόσφαιρα που δημιουργούν οι φίλοι του ΠΑΟΚ. Έχω δει πολλά παιχνίδια στο youtube και ζω για την στιγμή που θα παίξω μπροστά σε αυτό το κοινό. Για κάθε παίκτη είναι πρόκληση να παίζει σε γεμάτο γήπεδο».
Για τους στόχους που θέλει να πετύχει: «Το να υπόσχεσαι στον αθλητισμό δεν είναι εύκολο. Εγώ από την πλευρά μου το μόνο που μπορώ να υποσχεθώ ότι θα κάνω ότι περνάει από το χέρι ώστε ο ΠΑΟΚ να πάρει όσους περισσότερους τίτλους μπορεί».
Για τον ανταγωνισμό με τον Ολυμπιακό για την κατάκτηση του πρωταθλήματος: «Δεν είναι εύκολο να προβλέψεις για τέτοια ματς. Πιστεύω ότι θα πρέπει να μου ξαναγίνει η ερώτηση όταν πλέον θα έχουν στηθεί και οι δύο ομάδες αλλά κυρίως μετά τον πρώτο μεταξύ μας αγώνα. Τότε θα έχω ξεκάθαρη άποψη» μας λέει και ανανεώνει το ραντεβού για τον προσεχή Σεπτέμβριο όταν θα «προσγειωθεί» στην Θεσσαλονίκη για μόνιμη εγκατάσταση.

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ ΠΑΟΚ Black And White