«Καψούρα μου ο ΠΑΟΚ»

Συνεντευξη σε αθλητικό σάιτ παραχώρησε ο Κώστας Τσαμούρης, ο οποίος, μεταξύ άλλων, εξέφρασε την επιθυμία του να παίξει κάποια στιγμή στον ΠΑΟΚ. Ο 22χρονος κεντρικός αμυντικός της Κάιζερσλάουτερν ΙΙ, βρίσκεται τον τελευταίο χρόνο στη Γερμανία, ενώ στο παρελθόν είχε αγωνιστεί σε Ξάνθη και Λαμία.
Αναλυτικά:

Πόσο εύκολο είναι για έναν Έλληνα να παίζει μπάλα στη Γερμανία και να έχει και συμμετοχές;

«Η αλήθεια είναι πως χρειάζεσαι χρόνο προσαρμογής, γιατί οι διαφορές είναι μεγάλες με την Ελλάδα. Πιστεύω πως με την κατάλληλη δουλειά και με το ταλέντο που διαθέτει, έχει την ευκαιρία να αγωνιστεί και να αναδειχθεί. Στη Γερμανία παίζει ο καλύτερος και αυτός που αξίζει. Δεν παίζουν ρόλο άλλοι παράγοντες».

Πώς μπόρεσες και έκανες αυτό το βήμα στην καριέρα σου;

«Ο μάνατζέρ μου είχε καλές επαφές με την ομάδα, η οποία χρειαζόταν παίκτες στη θέση που αγωνίζομαι. Με κάλεσαν για μια εβδομάδα προπονήσεων και δύο φιλικών παιχνιδιών, ώστε να με αξιολογήσουν. Έδωσα τον καλύτερό μου εαυτό, πήγα πολύ καλά στις προπονήσεις και στα δύο φιλικά και μου έδωσαν την ευκαιρία να αγωνιστώ σε αυτή τη μεγάλη ομάδα».

Νιώθεις ότι έχεις βελτιωθεί ατομικά όσο καιρό παίζεις στη Γερμανία;

«Βελτιώνεσαι εδώ και ως παίκτης και ως άνθρωπος. Τα εφόδια και ο επαγγελματισμός που σου παρέχονται καθημερινά σε κάνουν καλύτερο μέρα με τη μέρα».

Ποια ήταν η ωραιότερη στιγμή σου στη Γερμανία;

«Όταν μου ανακοίνωσαν ότι θα υπογράψω συμβόλαιο και θα έχω την ευκαιρία να παίξω σε μια από τις πιο ιστορικές ομάδες της Γερμανίας».

Σκέφτεσαι να επιστρέψεις στην Ελλάδα;

«Δεν θα ήμουν αρνητικός εάν υπήρχε μια πρόταση που θα με ικανοποιούσε. Μεγάλη επιθυμία, καψούρα μου, είναι να αγωνιστώ στον ΠΑΟΚ».

πηγη

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ ΠΑΟΚ Black And White