Γιαννούλης: «Ο μοναδικός αντίπαλος είναι ο εαυτός μου»

Ο Δημήτρης Γιαννούλης άνοιξε τον χορό των δηλώσεων των ποδοσφαιριστών του ΠΑΟΚ στην Ολλανδία, όσον αφορά το βασικό στάδιο της προετοιμασίας.


Ο Δημήτρης Γιαννούλης άνοιξε τον χορό των δηλώσεων των ποδοσφαιριστών του ΠΑΟΚ στην Ολλανδία, όσον αφορά το βασικό στάδιο της προετοιμασίας.
Ο νεαρός αμυντικός που επέστρεψε από την Βέροια, όπου είχε δοθεί δανεικός, μίλησε για τις πρώτες του μέρες στην προετοιμασία του Δικεφάλου.
Αναλυτικά όσα είπε:
«Είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ με την ομάδα. Οι προπονήσεις δεν έχουν σχέση με εκείνες της Βέροιας, υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός και στόχος μου είναι να παραμείνω εδώ. Είναι μια ξεχωριστή εμπειρία για μένα και ανυπομονώ να αρχίσουν οι αγώνες για να αποδείξω την αξία μου».
Για το ότι πέρσι έπαιξε ως μπακ και ενώ τον είχαμε συνηθίσει ως εξτρέμ: «Πρέπει να δουλέψω και στο δημιουργικό και στο αμυντικό κομμάτι. Αλλά φυσικά παίζει ρόλο και σε ποια ομάδα παίζεις και ποιους έχεις συμπαίκτες».
Για τον πρώτο του στόχο: «Είναι να παραμείνω στην ομάδα. Θέλω να αρπάξω την ευκαιρία και οι προπονητές να κρίνουν αν είμαι άξιος να παίζω σε αυτή την ομάδα. Δεν με αγχώνει αυτό, το βιώνω με μεγάλη χαρά και είμαι ευχαριστημένος. Δεν ήρθα εγώ για να γεμίζω τον πάγκο αλλά να διεκδικώ μια θέση στην ομάδα. Ο μόνος αντίπαλος είναι ο εαυτός μου και αν το καταφέρω αυτό θα πάρω την ευκαιρία».
Για το ότι πέρσι έμεινε από νωρίς εκτός πρώτης θέσης: «Δεν ξέρω τι έφταιξε, η αλήθεια είναι ότι πέρσι η χρονιά σώθηκε στα πλέι οφ. Αλλά νομίζω φέτος θα διορθωθεί αυτό».
Για τον δανεισμό του και αν του έκανε καλό και τι έχει να πει σε άλλα παιδιά που συνεχίζουν δανεικοί: «Η επιλογή να δοθεί δανεικός ήταν από τις καλύτερες που είχα να κάνω. Πήγα στη Βέροια έκανα τα παιχνίδια μου, ανδρώθηκα εκεί και ήρθα εδώ δυνατός και πιο έτοιμος. Είμαι εδώ για να διεκδικήσω τη θέση μου».
Για τον Λέοβατς που παίζει στην ίδια θέση: «Καλός παίκτης και αμυντικά και δημιουργικά ο Μαρίν και θα με βοηθήσει και εμένα να βελτιωθώ».
Για το πού τον βοήθησε ο δανεισμός στη Βέροια: «Είχα επιλέξει αρχικά να πάω Πιερικό που με βοήθησε πολύ. Εκεί σκληραγωγήθηκα. Στη Βέροια είδα πώς είναι η μεγάλη κατηγορία και έγινα καλύτερος από αγώνα σε αγώνα και διόρθωσα πολλά λάθη»
Για το ότι ο ΠΑΟΚ έχει αρκετούς Έλληνες παίκτες σε αντίθεση με άλλες ομάδες:«Είναι θετικό να υπάρχουν παίκτες. Γενικώς υπάρχει αξιοκρατία και αν αξίζει να παίξεις θα παίξεις»
Για τον Ιβιτς: «Μας βοηθά και ασχολείται μαζί μας. Θα μας βοηθήσει πολύ. Μέσα από τη σκληρή δουλειά θα γίνει αυτό».
Για το αν σκέφτονται μόνο το CHL: «Προς το παρόν είμαστε εκεί επικεντρωμένοι αλλά φυσικά δουλεύουμε όλοι ώστε να είμαστε καλοί όλη τη χρονιά».
Για το αν το ποδόσφαιρο είναι απλά ένα επάγγελμα για αυτόν: «Πιστεύω ότι αν το δεις καθαρά επαγγελματικά είναι δύσκολο να πετύχεις. Απλά πρέπει να το αγαπάς. Γιατί στο ποδόσφαιρο στις 365 μέρες στις 360 είσαι στεναχωρημένος και χρειάζεται να αγαπάς αυτό που κάνεις για να αντέξεις και την πίεση και την στεναχώρια. Το λέω αυτά γιατί τις περισσότερες φορές δεν είσαι ευχαριστημένος από τον εαυτό σου».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Unknown