«Δυσκολεύτηκα να προσαρμοστώ, ελπίζω να επιστρέψω καλύτερος»

Στην εκπομπή «Στη Σέντρα» φιλοξενήθηκε ο Τέρι Άντονις και αναφέρθηκε στην αποχώρησή του από τον ΠΑΟΚ, τις εντυπώσεις που αποκόμισε από τη θητεία του στον Δικέφαλο, καθώς και τα μελλοντικά του σχέδια. 
Αναλυτικά όσα είπε:
Για τον επόμενο σταθμό της καριέρας του:«Δεν είμαι σίγουρος ακόμη, είναι να πάω δανεικός».
Για τα συναισθήματά του μετά την αποχώρησή του από τον ΠΑΟΚ: «Είναι μεγάλο κλαμπ ο ΠΑΟΚ, ήξερα εξαρχής ότι είναι δύσκολα και αποδείχθηκε αυτό. Συζητήσαμε με τον πρόεδρο και τον προπονητή και είδαμε ότι είναι καλύτερα να πάω κάπου που θα έχω χρόνο συμμετοχής».
Για το τι έφταιξε και δεν καθιερώθηκε:«Δεν γνωρίζω ούτε εγώ το λόγο. Ίσως ότι έφυγα από την πατρίδα μου για πρώτη φορά. Δεν είμαι σίγουρος γι’ αυτό και είμαι αποφασισμένος στην επόμενη ομάδα να παίξω. Ίσως ήταν δύσκολο να προσαρμοστώ, ήταν η πρώτη μου χρονιά. Δεν έχω πρόβλημα που φεύγω, έχω δύο χρόνια συμβόλαιο ακόμη, αρκεί να πάω κάπου που να παίξω και να δείξω την αξία μου».
Για το αν θεωρεί ότι άξιζε περισσότερες ευκαιρίες με τον Τούντορ: «Δεν ξέρω τι έφταιξε. Στο ποδόσφαιρο ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί, είναι απρόβλεπτο. Θα πάω κάπου να παίξω και θα δούμε τι θα γίνει».
Για τον Ίβιτς: «Ξέρει καλά τον ΠΑΟΚ και τους παίκτες. Στα πλέι οφ ο ΠΑΟΚ βγήκε στο Τσάμπιονς Λιγκ. Είναι ένας πολύ καλός προπονητής. Δεν είναι θέμα η εμπειρία. Έδειξε στα πλέι οφ την αξία του και τα πήγε πολύ καλά. Δεν είχε πρόβλημα, τα αποτελέσματα ήταν καλά και η έλλειψη εμπειρίας δεν είναι θέμα για την ομάδα».
Για τον συμπαίκτη που ξεχώρισε πέρσι στον ΠΑΟΚ: «Όλοι οι παίκτες του ΠΑΟΚ έχουν μεγάλο ταλέντο. Έμαθα πολλά στην ομάδα από όλους».
Για τον Μπερμπάτοφ και γιατί δεν απέδωσε στον ΠΑΟΚ: «Είναι καλός τύπος και καλός παίκτης. Δεν μπορώ να γνωρίζω γιατί δεν έπαιξε».
Για το αν ο ΠΑΟΚ μπορεί να προκριθεί στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ:«Βεβαίως και μπορεί να προκριθεί».
Για το τι χρειάζεται για να πάρει ο ΠΑΟΚ το πρωτάθλημα: «Με τα βήματα που κάνει δείχνει την πρόοδό του και ότι μπορεί σύντομα να πάρει το πρωτάθλημα».
Για το αν η παρουσία Σαββίδη λειτουργικά καταλυτικά για την πρόοδο της ομάδας: «Πραγματικά αυτό είναι, η παρουσία Σαββίδη. Τα κάνει όλα, δίνει τα πάντα για την ομάδα και όλοι στην ομάδα τα δίνουν όλα γι’ αυτόν».
Για τον κόσμο: «Είναι φανταστική εμπειρία να αγωνίζεσαι με τους φιλάθλους του ΠΑΟΚ και ειδικά τη θύρα 4. Ελπίζω να επιστρέψω και να παίξω ξανά στην Τούμπα».
Για το αν προτιμά να συνεχίσει την καριέρα του στην Ελλάδα ή το εξωτερικό:«Το σημαντικό είναι να επιστρέψω καλύτερος. Θα δω τις επιλογές μου και θα πάρω την καλύτερη δυνατή απόφαση».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Unknown