«Η πρόκριση είναι 50-50!»


Ο προπονητής της Βασιλείας, Ράφαελ Βίκι μίλησε μετά τον αγώνα του ΠΑΟΚ με τη Βασιλεία στην καθιερωμένη Συνέντευξη Τύπου.


Ο τεχνικός των Ελβετών τόνισε πως δεν είναι ευχαριστημένος από την απόδοση των παικτών του, αλλά η πρόκριση είναι ακόμα 50-50.

Αναλυτικά όσα είπε:


«Το πίστευα το γκολ είχαμε δύο μεγάλες ευκαιρίες σε αυτό το επίπεδο δεν θα είχαμε 7-8 ευκαιρίες. Βέβαια, από τη στιγμή που χάσαμε δεν είμαι ευχαριστημένος».

Για τις αλλαγές και τον τραυματισμό του Πετρέτα:


«Δεν γνωρίζω για τον τραυματισμό και σε τι κατάσταση ο παίκτης μου. Πριν το ματς συζητήσαμε όλα τα σενάρια και τα είχα στο μυαλό μου. Ο Κάιζερ είναι ένας παίκτης που γνωρίζω από παλιά και τον εμπιστεύομαι».

Για τον ΠΑΟΚ που είδε και αν θεωρεί ότι θα δημιουργήσει προβλήματα στη Βασιλεία στον επαναληπτικό:


«Όσα πίστευα για τον ΠΑΟΚ επιβεβαιώθηκαν. Είναι μια ομάδα με πολύ καλή επίθεση και εμπειρία».

Για την σημερινή εμφάνιση:


«Όταν έχουμε ευκαιρίες πρέπει να σκοράρουμε, σίγουρα το εκτός έδρας γκολ είναι σημαντικό, αλλά τονίζω πως δεν είμαι ευχαριστημένος μετά την ήττα».

Για τις πιθανότητες της ομάδας του για πρόκριση μετά το σημερινό σκορ:


«Παραμένουν ακόμα 50-50».

Για την απόδοση των παικτών του:


«Ναι έμεινα ευχαριστημένος από την απόδοση των παικτών μου».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Mamos