Απάντηση Βιεϊρίνια σε Σιμόες: «Απλά ντροπή του»


Tρομερό ξέσπασμα του Αντελίνο Βιεϊρίνια στη συνέντευξη Τύπου, μετά το τέλος του τελικού Κυπέλλου, με τον αρχηγό του Δικεφάλου, να μιλά για την κατάκτηση του τροπαίου, αλλά να πετάει τα… καρφιά τους και στους Σιμόες, Βράνιες και Μιραλάς.


Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο αρχηγός του ΠΑΟΚ:


«Από την στιγμή που έφυγα δεν άντεχα. Είναι αλλιώς από μέσα και αλλιώς απέξω. Προτιμώ να είμαι τα 90’ στον αγωνιστικό χώρο. Οι συμπαίκτες μου έκαναν φοβερή δουλειά».

Για την πρώτη του σκέψη μετά το γκολ: «Είμαι πολύ χαρούμενος. Γύρισα στον ΠΑΟΚ για να πάρω τίτλο. Δείξαμε ξεκάθαρα ποια είναι η καλύτερη ομάδα για το ελληνικό ποδόσφαιρο».

Για το αν θα τον πάρει ο Σάντος τηλέφωνο: «Δεν έχω πάει ακόμα στα αποδυτήρια. Θα ήθελα να πάω στο Μουντιάλ αλλά θα πάνε άλλοι».
«Φανταζόμουν να τελειώσω την χρονιά με ένα νταμπλ. Έχω κουραστεί να λέω πως μας κλέψανε το πρωτάθλημα. Σήμερα στην έδρα του αντιπάλου ήταν ξεκάθαρο ότι η καλύτερη ομάδα είναι ο ΠΑΟΚ».

Για το αν πιστεύει πως υπάρχει δικαιοσύνη: «Εμείς δείξαμε όλη την σεζόν την δουλειά μας, το αίμα μας. Μέσα στο σπίτι μας, μας έκλεψαν. Και ακούμε από παίκτες της ΑΕΚ πολλά πράγματα. Αυτό είναι το 20-0; Ένας που χάρηκε για το Γιούρο να λέει Τιναφτόρε; Nτροπή τους. Από την στιγμή που είδαν το βίντεο στο Ίντερνετ εξαφανίστηκαν όλοι. Από την στιγμή που ο διαιτητής αποφάσισε όλοι δεν έβγαιναν. Ο Χιμένεθ που είναι καλός προπονητής είπε ότι φοβήθηκε, τι φοβήθηκε; Δείξαμε σήμερα».

Για το αν πιστεύει ότι υπάρχουν κανόνες: «Πρέπει να μιλήσουμε για αυτό που έγινε. Κανένας δεν ξέρει τι έγινε στα αποδυτήρια. Ο κύριος Μιραλάς έλεγε να προσέχετε. Τι να προσέχουμε; Ο Ίβιτς το χτύπησε το κεφάλι και έφυγε».

Για το που το αφιερώνει εκτός του Ιβάν Σαββίδη: «Είναι αφιερωμένο στην γυναίκα μου. Στον κύριο που είναι δίπλα μου. Δεν είναι εύκολο να κάνει την δουλειά που έκανε φέτος. Πίστεψε με τα μάτια κλειστά σε εμάς. Τους φιλάθλους που ήταν δίπλα μας και όλο τον λαό του ΠΑΟΚ».

πηγη:sdna

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ ΠΑΟΚ Black And White