«Είναι στο χέρι του ΠΑΟΚ»

Για την άκρως παραγωγική του χρονιά με τον Ατρόμητο, το ντεμπούτο του στην Εθνική αλλά και την πιθανότητα επιστροφής του στον ΠΑΟΚ μίλησε ο Δημήτρης Γιαννούλης

Ο νεαρός μπακ ανέφερε, σε ραδιοφωνική συνέντευξη που παραχώρησε στο «Libero 107,4»: 
Για την αποβολή του στον αγώνα της Εθνικής:
«Ήταν ένα σοκ για να πω την αλήθεια. Ντεμπούτο στην Εθνική, με κόκκινη που δεν είναι κιόλας. Έχω βρει την μπάλα και αποβάλλομαι κιόλας, μία δύσκολη στιγμή για μένα, αλλά είναι μία καλή εμπειρία και θα το θυμάμαι για πάντα».
Για τη φετινή σεζόν και το πως εξελίχθηκε:
«Είχα άγχος, αλλά αυτή η χρονιά μου βγήκε σε πάρα πολύ καλό. Η κλήση στην Εθνική ουσιαστικά ήταν η επιβράβευση για όλη αυτή τη χρονιά».
Για την πορεία του Ατρόμητου:
«Νομίζω είναι ένας συνδυασμός, είναι μία καλή ομάδα χωρίς προβλήματα. Μας δίνει τα πάντα, από γήπεδα, προπονητικό κέντρο και όλοι είχαμε δίψα για το παραπάνω. Αυτός ο συνδυασμός, έφερε τα καλά αποτελέσματα».
Για το τι έχει αλλάξει στο παιχνίδι του:
«Συνήθως για να γίνει η τελική πάσα, θέλει καθαρό μυαλό. Σε αυτό πάνω δούλεψα, με τους προπονητές σε καθημερινή βάση. Η δουλειά είναι αυτή που έκανε τη διαφορά, όχι μόνο στην προπόνηση αλλά κι εκτός προπονήσεων. Όταν έφτανα στην τελική πάσα, συνήθως οι επιλογές μου δεν ήταν οι καλύτερες, αλλά δούλεψα σε αυτό. Πήρα τις σωστές αποφάσεις, οι συμπαίκτες μου τις αξιοποίησαν κι έτσι έφτασα τις 8 ασίστ».
Για το φετινό πρωτάθλημα:
«Το πρωτάθλημα το έζησα πολύ καλά. Ήταν κάτι δύσκολο, όταν στοχεύεις ψηλά και βρίσκεσαι στις πρώτες θέσεις, υπάρχει ένα άγχος σε κάθε αγωνιστική, οι αντίπαλοι τα δίνουν όλα. Αλλά είναι δημιουργικό άγχος, που σου βγαίνει σε καλό. Πρέπει να συνηθίσω να παίζω με πίεση, αν θέλω να παίξω και στον ΠΑΟΚ».
Για τον Ουάρντα:
«Άξιζε το βραβείο του πολυτιμότερου στο φετινό πρωτάθλημα. Είναι ένας τρομερός παίκτης. Η βοήθεια του στην πλευρά, επειδή έπαιξε πολλές φορές μπροστά μου, ήταν απίστευτη. Έκανε μία πραγματικά τρομερή χρονιά».
Για τον ΠΑΟΚ:
«Και μετά τον τελικό δεν μπορεί κάποιος να αμφισβητήσει την ανωτερότητα του ΠΑΟΚ. Αδικήθηκε στο πρωτάθλημα, αλλά με την κατάκτηση του Κυπέλλου, έδωσε κάποιες απαντήσεις στο γήπεδο κι αυτό ήταν το καλύτερο που μπορούσε να κάνει».
Για τον δανεισμό του και την επιστροφή του στον ΠΑΟΚ:
«Ο δανεισμός μου στον Ατρόμητο είναι για δύο χρόνια. Δεν γνωρίζω αν έχουν γίνει οι επαφές, αλλά στο συμβόλαιο υπάρχει όρος ότι αν ο ΠΑΟΚ θέλει να γυρίσω πίσω, δεν θα υπάρχει θέμα. Δεν μπορεί να τεθεί ζήτημα, είναι στο χέρι του ΠΑΟΚ. Διάβασα κάποια πράγματα που είπε ο κ.Λουτσέσκου, είμαι χαρούμενος, αλλά θα δούμε τι θα γίνει».
Για το ενδεχόμενο να έρθει στον ΠΑΟΚ και να έχει μπροστά του τον Βιεϊρίνια:
«Δεν είναι και το πιο εύκολο, αλλά κοιτάω να παίρνω τα θετικά από κάθε κατάσταση. Ο Βιεϊρίνια έπαιξε με μεγάλη επιτυχία τη θέση και ειδικά επιθετικά, έδωσε μεγάλη πνοή στον ΠΑΟΚ. Θα κοιτάξω να βάλω στο παιχνίδι μου καινούργια πράγματα, για να βοηθήσω τον ΠΑΟΚ. Θέλω να είμαι έτοιμος όποτε χρειαστεί να παίξω για την ομάδα. Φυσικά όνειρο μου είναι να είμαι ο βασικός μπακ στον ΠΑΟΚ και η ομάδα να πάρει τίτλους».
Για την αλλαγή θέσης:
«Εγώ με τον δανεισμό μου στην Βέροια έγινα από εξτρέμ, μπακ, ο κ.Γεωργιάδης το έκανε αυτό. Πήγα τότε στην Ολλανδία και έπαιξα ως αριστερό μπακ. Ήταν ένα σοκ στην αρχή, αλλά το συνήθισα και μου αρέσει και περισσότερο πλέον. Μπορείς να βοηθήσεις περισσότερο έτσι στο επιθετικό κομμάτι. Το σύγχρονο ποδόσφαιρο στηρίζεται πολύ στα μπακ, παίζεται το παιχνίδι πολύ από τα πλάγια. Όταν έχεις καλά εξτρέμ και δύο μπακ που είναι σαν άλλα δύο εξτρέμ, είναι πρόβλημα για την αντίπαλη ομάδα. Όπως έκανε φέτος ο ΠΑΟΚ με τον Μάτος και τον Βιεϊρίνια».
Για το αν έχει μιλήσει με τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ:
«Δεν έχω ειδοποιηθεί ακόμη, περιμένω. Νομίζω ότι αυτές τις εβδομάδες θα ξεκαθαρίσει…».
πηγη:inpaok

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ ΠΑΟΚ Black And White