«Πιστεύω ότι ήμουν χρήσιμος»


Λίγη ώρα μετά το σφύριγμα της λήξης στον τελικό του κυπέλλου, ο Νταβίδ Φερνάντεθ Μπορμπαλάν μίλησε στο SDNA για όσα έζησε ο ίδιος το βράδυ του Σαββάτου στο ΟΑΚΑ.

Ήταν ο πρωταγωνιστής των τελευταίων ημερών ο Ισπανός διαιτητής, ο οποίος κλήθηκε από την ΕΠΟ για να σφυρίξει στον φετινό τελικό.

Ο έμπειρος και... μπαρουτοκαπνισμένος, τόσο στην πατρίδα του όσο και σε ευρωπαϊκές και διεθνείς διοργανώσεις, Μπορμπαλάν συζητήθηκε αρκετά και σχολιάστηκε ποικιλοτρόπως τόσο πριν όσο και μετά την αναμέτρηση.

Μιλώντας στο SDNA μετά τον τελικό, ο πρόεδρος της ΚΕΔ, Bίτορ Μέλο Περέιρα, δήλωσε δικαιωμένος για την απόφαση να επιλεγεί ξένος διαιτητής και ο 44χρονος Ισπανός ρέφερι ελπίζει ότι δεν άφησε ΑΕΚ και ΠΑΟΚ με παράπονα.

«Είμαι ευχαριστημένος με την απόδοσή μου και με την απόδοση των συνεργατών μου. Πιστεύω ότι κάναμε ένα καλό παιχνίδι και δεν αφήσαμε καμία από τις δύο ομάδες με παράπονα. Ελπίζω να είναι όλοι ευχαριστημενοι, αν και στη δουλειά μας δύσκολα ικανοποιείς τους πάντες» είπε ο Μπορμπαλάν στο SDNA λίγο πριν αποχωρήσει από το Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας.

Είναι γνωστό ότι, λόγω ορίου ηλικίας, ο Ισπανός διαιτητής θα κρεμάσει άμεσα τη σφυρίχτρα του. Πως νιώθει που το τελευταίο κεφάλαιο της καριέρας του γράφτηκε στον τελικό του Κυπέλλου στην Ελλάδα;

«Για την ακρίβεια αυτό ήταν το τελευταίο διεθνές παιχνίδι μου, αλλά το προτελευταίο της καριέρας μου, καθώς έχω ακόμα ένα στην Ισπανία. Είμαι ήσυχος, ήταν μια ωραία εμπειρία, πιστεύω ότι ήμουν χρήσιμος» απάντησε στη σχετική ερώτηση του SDNA.

Ο Μπορμπαλάν περιορίστηκε σε ένα χαμόγελο όταν τον ρωτήσαμε αν εκτιμά ότι η διαιτησία του το βράδυ του Σαββάτου θα μπορούσε να είναι ένα μάθημα για τους Έλληνες συναδέλφους του και κατέληξε:

«Με κάλεσαν από την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία και ανταποκρίθηκα χωρίς δεύτερη σκέψη. Ελπίζω ότι τελικά ανταποκρίθηκα σε αυτό που περίμεναν από εμένα. Δεν είμαι εγώ ο πρωταγωνιστής, όπως δεν θα έπρεπε να είναι κανένας διαιτητής».
sdna

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Mamos