Νάτχο: «Δεν θα έλεγα όχι σε πρόταση του ΠΑΟΚ»

Ο πρώην ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ, Μπίμπρας Νάτχο, μίλησε για τις αναμνήσεις του από τους "ασπρόμαυρους", το ενδεχόμενο επιστροφής του, τον Ιβάν Σαββίδη, αλλά και τους οπαδούς του Δικεφάλου τονίζοντας ότι είναι οι καλύτεροι που είδε ποτέ

Αναλυτικά τα όσα είπε: 

Για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται: «Είμαι καλά, το συμβόλαιο μου στη Ρωσία τελείωσε. Έχω όμορφες αναμνήσεις από τη Θεσσαλονίκη. Αγαπώ αυτή τη πόλη. Αγαπώ τον ΠΑΟΚ και κυρίως αγαπώ τους οπαδούς του, τους οποίους δεν έχω ξεχάσει. Θυμάμαι όμορφα πράγματα από αυτή την πόλη, αλλά αυτή τη στιγμή δεν γνωρίζω σε ποια ομάδα θα αγωνίζομαι την επόμενη σεζόν. Έχω πολλά πράγματα να σκεφτώ και το σίγουρο είναι ότι θα αποφασίσω, το καλύτερο για μένα και την οικογένεια μου. Για τον ΠΑΟΚ και τη Θεσσαλονίκη έχω μόνο καλά λόγια να πω».
Για το αν συζητά με άλλες ομάδες: «Έχω κάποιες ομάδες με τις οποίες βρίσκομαι σε συζητήσεις αλλά για την ώρα δεν έχω να πω κάτι συγκεκριμένο».
Για το αν έχει μιλήσει με τον ΠΑΟΚ: «Με τον ΠΑΟΚ δεν έχω μιλήσει ούτε τώρα, ούτε και τον περασμένο χειμώνα, τουλάχιστον σε ότι αφορά την προοπτική συνεργασίας. Μόνο με κάποιους φίλους που έχω στη Θεσσαλονίκη έχω μιλήσει».
Θα το αν θα τον ενδιέφερε να επιστρέψει στην Τούμπα: «Θα συζητήσω κάθε πρόταση που θα μου γίνει. Δεν λέω όχι σε καμία ομάδα. Ιδιαίτερα αν προκύψει πρόταση από τον ΠΑΟΚ που τον αγαπώ τόσο πολύ. Όμως θα πρέπει να το σκεφτώ πολύ. Δεν είναι μόνο η αγάπη μου για την ομάδα, αλλά θα πρέπει να σκεφτώ το καλύτερο για την οικογένεια μου αλλά και την καριέρα μου. Για την ώρα δεν έχω πάρει καμία απόφαση».
Για την άποψη του για τον Ιβάν Σαββίδη: «Έχουμε καλή σχέση και ευχαριστήθηκα την συνεργασία που είχα μαζί του. Τρέφω μεγάλο σεβασμό για τον Ιβάν Σαββίδη. Πιστεύω ότι έχει κάνει φανταστικά πράγματα για τον ΠΑΟΚ και εύχομαι να έχει και στο μέλλον επιτυχίες με την ομάδα. Από τη στιγμή που έφυγα από τον ΠΑΟΚ και μετά δεν έχω μιλήσει με τον Ιβάν Σαββίδη. Όσο αγωνιζόμουν στον ΠΑΟΚ μιλούσαμε διαρκώς και είχαμε πολύ καλή σχέση. Αλλά στη συνέχεια δεν ξαναμίλησα μαζί του».
Για την κατάκτηση του κυπέλλου: «Γνωρίζω ότι ο ΠΑΟΚ κατέκτησε το κύπελλο. Ενημερώνομαι από τις ειδήσεις και βλέπω τα πάντα για τον ΠΑΟΚ μέσω ίντερνετ».
Για την καλύτερη και τη χειρότερη στιγμή του στον ΠΑΟΚ: «Κάθε παιχνίδι που έπαιξα στην Τούμπα αποτελεί για μένα μια πολύ καλή ανάμνηση, αλλά φυσικά η καλύτερη στιγμή μου ήταν η νίκη που πετύχαμε σε βάρος του Ολυμπιακού στον ημιτελικό του Κυπέλλου. Δεν έπαιξα στον τελικό του κυπέλλου για μια άδικη διαιτητική απόφαση. Αυτό άλλωστε είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα του ελληνικού ποδοσφαίρου».
Για τους οπαδούς του ΠΑΟΚ: «Οι οπαδοί του ΠΑΟΚ είναι οι καλύτεροι που είδα στην καριέρα μου. Δημιουργούσαν φανταστική ατμόσφαιρα στα παιχνίδια, που την ευχαριστιόμουν πάρα πολύ. Θέλω να τους ζητήσω να συνεχίσουν να υποστηρίζουν την ομάδα τους με τον τρόπο που το κάνουν και να ξέρουν ότι απόλαυσα κάθε στιγμή στην Τούμπα».
Πηγή: Arena 89,4 FM

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ ΠΑΟΚ Black And White