«Έχω πρόταση από τον ΠΑΟΚ»


Ο Εβγέν Χατσερίδης, μίλησε για το ενδεχόμενο να αγωνιστεί με τη φανέλα του ΠΑΟΚ τονίζοντας ότι έχει πρόταση στα χέρια του από τον Δικέφαλο και ότι έχει συζητήσει και με τον Ιβάν Σαββίδη.

Αναλυτικά τα όσα είπε:

Για το εάν θα ήθελε να παίξει στην Ελλάδα: «Ακόμη δεν ξέρω. Όλα είναι πιθανά. Υπάρχουν πιθανότητες να έρθω αλλά δεν ξέρω κάτι ακόμη».

Για τον ΠΑΟΚ: «Ισχύει η πρόταση. Συζητάω με τον ΠΑΟΚ. Όταν πάρω την απόφαση μου θα μάθετε και λεπτομέρειες».

Για το πότε θα πάρει την απόφαση: «Πιθανόν μέσα σε μια εβδομάδα με 10 ημέρες η εικόνα θα είναι πιο ξεκάθαρη. Σίγουρα τότε θα ξέρω εάν θα πω ναι ή όχι».

Για τον κόσμο του ΠΑΟΚ:
«Να αγαπάνε και να στηρίζουν την ομάδα. Είναι δυνατή η διοίκηση».

Για τον Ιβάν Σαββίδη:
«Ναι, τον γνωρίζω. Έχω συζητήσει μαζί του».

Για το τι γνωρίζει για τον ΠΑΟΚ:
«Παίζει ένας φίλος μου στον ΠΑΟΚ ο Σάκχοφ και ξέρω ότι το γήπεδο είναι καλό, έχει χτιστεί μια καλή ομάδα και η ατμόσφαιρα είναι θετική»

Για το εάν θα ήθελε να έρθει στον ΠΑΟΚ: «Γιατί όχι;».

Για το τι του έχει πει ο Σάκχοφ:
«Μου είπε πολύ καλές κριτικές για την πόλη, την ομάδα, το γήπεδο και την οργάνωση του συλλόγου»

Για το φαβορί του Παγκοσμίου Κυπέλλου της Ρωσίας:
«Η Βραζιλία».

Για το εάν γνωρίζει τον Λουτσέσκου ή τον Μιρτσέα Λουτσέσκου:
«Όχι δεν τους γνωρίζω».

Πηγή: Metropolis 95,5

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Mamos