Δήλωσε συμμετοχή στο draft ο Χαραλαμπόπουλος

O Βασίλης Χαραλαμπόπουλος δήλωσε συμμετοχή και θα δοκιμάσει την τύχη του στο draft του 2018, όπως επιβεβαίωσε ο ίδιος στο ESPN!

Ετοιμος να δοκιμάσει την τύχη του στο προσεχές draft του ΝΒΑ είναι ο ταλαντούχος φόργουορντ του ΠΑΟΚ. Ο «Χαραλαμπό» μίλησε στον Τζόναθαν Γκιβόνι του ESPN κι επιβεβαίωσε πως θα είναι διαθέσιμος στη διαδικασία, όπως έκανε και πριν από λίγες ημέρες ο Γιώργος Καλαϊτζάκης και ο Κώστας Αντετοκούνμπο


«Ανέκαθεν ήταν όνειρό μου να παίξω στο ΝΒΑ. Το να μπαίνω στο draft μού δίνει την ευκαιρία να δοκιμάσω τον εαυτό μου εκτός Ευρώπης. Η απόφασή μου δεν ήταν δύσκολη. Το δύσκολο κομμάτι ήταν να βρω τη σωστή στιγμή για μένα» δήλωσε χαρακτηριστικά ο 21χρονος φόργουορντ.

Θυμίζουμε πως ο Χαραλαμπόπουλος είχε δηλώσει και πέρσι συμμετοχή στη διαδικασία, αλλά την είχε αποσύρει. Στο αφιέρωμα γίνεται αναφορά στον αναβαθμισμένο ρόλο που έχει φέτος ως παίκτης του ΠΑΟΚ με τον ίδιο να δηλώνει: «Αυτή η χρονιά είναι κάτι νέο για εμένα, καθώς έχω έναν ρόλο με περισσότερες αρμοδιότητες». Μάλιστα, τόνισε πως περιμένει μία πρόσκληση και για το NBA Elite International Camp που θα γίνει τον Ιούνιο στο Τρεβίζο.

Φυσικά, ο διεθνής φόργουορντ έχει τραβήξει εδώ και καιρό τα βλέμματα αρκετών scouts του ΝΒΑ, αφού έχει ξεχωρίσει στα τουρνουά των προηγούμενων ετών με τις μικρές Εθνικές ομάδας. Μάλιστα, ήταν MVP τόσο στο Ευρωπαϊκό U18 του Βόλου το 2015, όσο και στο Ευρωπαϊκό U20 της Κρήτης το 2017, όπου η Ελλάδα κατέκτησε δύο χρυσά μετάλλια.

πηγη:sdna

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ ΠΑΟΚ Black And White