Ιβάν: «Ποιους απείλησα;»

Πέρα από την εξοντωτική τιμωρία του ΠΑΟΚ, από το πρωτοβάθμιο μονομελές πειθαρχικό όργανο της Super League, επιβλήθηκε βαριά τιμωρία (ποινή απαγόρευσης εισόδου στους αγωνιστικούς χώρους για τρία χρόνια) και στον μεγαλόμετοχο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Ιβάν Σαββίδη, με τον ισχυρό άνδρα του Δικεφάλου να σχολιάζει στους συνεργάτες τους τα όσα συνέβησαν.
«Κανείς δεν μπορεί να μου επιβάλλει μεγαλύτερες τιμωρίες από αυτές που βάζω εγώ στον εαυτό μου. Η κουβέντα για το θέμα αυτό θα σταματήσει εδώ, εξακολουθούμε να έχουμε εμπιστοσύνη στην Δικαιοσύνη. Θα περιμένω με ενδιαφέρον κάποια στιγμή να κοιταχτούμε στα μάτια με εκείνους που δήθεν απείλησα κι εγώ θα έχω καθαρή τη συνείδησή μου», ανέφερε μεταξύ άλλων ο ισχυρός άνδρας του Δικεφάλου.

Ο Ιβάν Σαββίδης, ήταν ήρεμος καθ’όλη τη διάρκεια της συζήτησης που είχε με τους συνεργάτες του, ενώ τους τόνισε πως παρά την εξοντωτική τιμωρία ο ΠΑΟΚ θα προχωρήσει μπροστά, ενώ θα υπάρξει και η κατάλληλη ενίσχυση της ομάδας.

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ ΠΑΟΚ Black And White