Σανζάρ: «Δεν είναι δίκαιη η ισοπαλία για την Ολιμπίκ»


Διαβάστε τις δηλώσεις του προπονητή της Ολιμπίκ Ντόνετσκ Ρομάν Σανζάρ μετά την αναμέτρηση με τον ΠΑΟΚ και το ισόπαλο 1-1.

Ο τεχνικός της Ολιμπίκ Ντόνετσκ Ρομάν Σανζάρ τόνισε πως είναι αισιόδοξος εν όψει της ρεβάνς στην Τούμπα και πως η ομάδα του έπρεπε να είναι η νικήτρια του αγώνα. Αναλυτικά τα όσα είπε:

Για την εξέλιξη του αγώνα: «Το παιχνίδι τελείωσε ισόπαλο και ίσως δεν είναι δίκαιο για εμάς. Στο πρώτο μέρος ήμασταν καλοί, παίξαμε καλά, βγάλαμε φάσεις, αλλά δυστυχώς δεν καταφέραμε να σκοράρουμε. Μετά πετύχαμε το γκολ, αλλά χάσαμε άλλες δύο σημαντικές φάσεις, που θα μπορούσαμε να σκοράρουμε. Πιστεύω σε γενικές γραμμές ήμασταν καλοί. Δεν είμαι ικανοποιημένος φυσικά από το αποτέλεσμα, επειδή δεν κερδίσαμε, αλλά περιμένω τώρα το δεύτερο ματς. Θα είμαστε ακόμη περισσότερο προετοιμασμένοι και θα είμαστε καλύτεροι. Έτσι είναι το ποδόσφαιρο, έχει δικούς του νόμους. Είμαι αισιόδοξος κι ευχαριστημένος από τους παίκτες μου».

Για τους νέους παίκτες του: «Πραγματικά είμαι ικανοποιημένος από την εμφάνιση τους. Έκαναν πολύ καλή προσπάθεια κι έδειξαν δυνατοί».

Για το αν θεωρεί ότι αυτό το 1-1 είναι επιτυχία για την ομάδα του: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι κι εγώ και οι παίκτες μου. Παίζαμε κόντρα σε έναν πολύ δυνατό αντίπαλο όπως ο ΠΑΟΚ κι επίσης οι παίκτες μου οι περισσότεροι είναι νέοι. Έχουν αρκετό δρόμο μπροστά τους. Τους είπα τα καλύτερα λόγια στα αποδυτήρια. Πιστεύω ότι το αποτέλεσμα αυτό δεν είναι ότι καλύτερο για εμάς, με δεδομένο ότι ακολουθεί το δεύτερο στην Ελλάδα. Θα μπορούσαν οι παίκτες μου να παίξουν καλύτερα και πραγματικά πιστεύω ότι θα μπορούσαμε να πάρουμε τη νίκη».

Για την αλλαγή του Μόχα: «Δέχθηκε ένα χτύπημα στο πρόσωπο, μας είπε ότι ζαλίζεται και για αυτό το λόγο έγινε αυτή η αλλαγή».

Για τα όσα είδε από τον ΠΑΟΚ: «Δεν μπορώ να πω ότι ήταν εύκολο για εμάς σήμερα να δημιουργήσουμε φάσεις. Ότι περίμενα από τον ΠΑΟΚ, το είδα. Θα ήμασταν περισσότερο αισιόδοξοι αν κερδίζαμε σήμερα. Πιστεύω ότι υπάρχει η δυνατότητα να παίξουμε καλά και στην Τούμπα».

Για το παιχνίδι πρωταθλήματος που ακολουθεί για την ομάδα του: «Κάθε ματς είναι σημαντικό για εμάς, θα προσπαθήσουμε να πάρουμε τη νίκη. Θα κάνουμε φυσικά κάποιες αλλαγές και μετά θα δούμε τι θα κάνουμε και στο δεύτερο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Unknown