«Ζω το παιδικό μου όνειρο»


Ο Αλεξάνταρ Πρίγιοβιτς έχει κληθεί για πρώτη φορά στην αποστολή της Εθνικής ομάδας της Σερβίας ενόψει των αγώνων για τα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2018.

Ο επιθετικός του ΠΑΟΚ με δηλώσεις του σε μέσα της πατρίδας του δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του για το γεγονός ότι ένα παιδικό του όνειρο γίνεται πραγματικότητα, δηλώνοντας έτοιμος να βοηθήσει και να απαντήσει στη νέα πρόκληση στην καριέρα του.

«Είναι πολύ μεγάλη τιμή για εμένα η κλήση στην Εθνική Σερβίας επειδή ήταν ένα παιδικό μου όνειρο και ελπίζω ότι σύντομα θα εκπληρωθεί. Τα παιδιά με δέχτηκαν εξαιρετικά στην ομάδα και διευκόλυναν την ένταξη μου. Τα πάντα είναι στη θέση τους», δήλωσε αρχικά ο Πρίγιοβιτς για την πρώτη του συμμετοχή στην αποστολή της Εθνικής Σερβίας.

Όσον αφορά στο παιχνίδι με την Ουαλία: «Γνωρίζω ότι πρόκειται για έναν σημαντικό για εμάς αγώνα και ελπίζω αν μου δοθεί η ευκαιρία να δικαιολογήσω τις προσδοκίες».

Για την πρώτη επικοινωνία του με τον προπονητή της Εθνικής Σερβίας: «Ήταν έκπληξη για εμένα όταν δέχτηκα την πρώτη επαφή. Ήμουν τόσο χαρούμενος, δεν ένιωθα πίεση, έχω αυξημένες απαιτήσεις από τον εαυτό μου και είμαι έτοιμος να παίξω».

Για την προηγούμενη συμμετοχή του στα νεαρότερα κλιμάκια της Εθνικής Σερβίας: «Έδωσα τον καλύτερο μου εαυτό. Τα αντιμετώπισα όπως κάθε παιχνίδι. Η Εθνική Σερβίας ήταν πάντοτε μία μεγάλη επιθυμία μου και η μεγαλύτερη πιθανή τιμή».

Η Σερβία αντιμετωπίζει την Ουαλία το βράδυ της Κυριακής (21:45) και το πιθανό ντεμπούτο του Πρίγιοβιτς με την Εθνική Σερβίας δίνει «ασπρόμαυρο» ενδιαφέρον στην αναμέτρηση.

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Mamos