«Ξέρω τα πάντα για τον ΠΑΟΚ»

Τις πρώτες του δηλώσεις ως προπονητής του ΠΑΟΚ, έκανε στους εκπροσώπους του Τύπου ο Αλεξάνταρ Στανόγεβιτς, που μίλησε για τα συναισθήματα του, τις σχέσεις του Δικεφάλου με την Παρτιζάν.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
«Είναι πολύ συναισθηματικά για μένα. Γνωρίζετε τις σχέσεις ΠΑΟΚ-Παρτιζάν γι αυτό είμαι τόσο χαρούμενος για την συμφωνία με τον ΠΑΟΚ αλλά είναι ώρα για δουλειά.
Για την συμφωνία του με τον Δικέφαλο: «Στο ποδόσφαιρο ποτέ δεν ξέρεις αλλά έχουμε συμφωνία για 3 χρόνια».
Για το τι γνωρίζει για την νέα του ομάδα: «Ξέρω τα πάντα για τον ΠΑΟΚ. Έπαιξε το 2011 εδώ με την ομάδα μου. Γνωρίζω ότι πριν από εμένα ήταν εδώ ο Βλάνταν Ίβιτς, ένας εξαιρετικός προπονητής. Επίσης γνωρίζω τα πάντα για τους παίκτες και την ομάδα.
Είναι συναισθηματικό το δέσιμο ΠΑΟΚ-Παρτιζάν κι αγγίζει κι εμένα. Έτσι μεγάλωσα κι εγώ και γνωρίζω πολύ καλά αυτό το συναίσθημα».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ ΠΑΟΚ Black And White