«Δύσκολο να μείνει ο Ντάντε»

Ο προπονητής του ΠΑΟΚ Χόρχε Ελγκέτα ξεκαθάρισε κατά τη διάρκεια της φιέστας ότι πίστευε στην κατάκτηση του πρωταθλήματος, ενώ αποθέωσε τον Αμαράλ Ντάντε, αλλά εξήγησε ότι θεωρεί δύσκολο να παραμείνει.
«Πίστευα στο πρωτάθλημα γιατί έχουμε πολύ καλούς παίκτες, το πιστεύαμε από την αρχή και το σημαντικό είναι ότι καταφέραμε να το κατακτήσουμε. Δεν έχω μιλήσει με τον Γιάννη Καλμαζίδη, ωστόσο είμαστε και οι δύο επαγγελματίες. Ο Γιάννης πήρε τα τελευταία δύο χρόνια το Κύπελλο και πιστεύω ότι έγινε πολύ καλή δουλειά σε αυτό το διάστημα, συνεπώς ήταν δύσκολο για εμένα να έρθω εδώ και να τον αντικαταστήσω. Πλέον, το πρόβλημα είναι δικό μου, εφόσον θα μείνω και την επόμενη σεζόν, o ΠΑΟΚ είναι ένας σύλλογος που πληρώνει καλά και στην ώρα του».
Για τους παίκτες που θέλει να παραμείνουν τη νέα σεζόν ανέφερε:
«Πρέπει να ξέρουμε ποιος θα μείνει και ποιος θα φύγει, είναι σημαντικό να καταφέρουμε να μείνει ο Σαφράνοβιτς. Ο Ντάντε είναι μεγάλος παίκτης, του βγάζω το καπέλο. Αλλάξαμε λίγο την προπόνησή μας για αυτόν, ήξερα από την Βραζιλία πως δουλεύει αλλά ήταν και θέμα μυαλού πιο πολύ, εξίσου σημαντικό με τις προπονήσεις. Η παραμονή του είναι θέμα διοίκησης, εγώ δεν έχω πρόβλημα να μείνει αλλά το θεωρώ δύσκολο, λόγω των αυξημένων αγωνιστικών υποχρεώσεων την επόμενη σεζόν».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ ΠΑΟΚ Black And White