"Εγώ είμαι έτοιμος για όλα"

Ο ΠΑΟΚ βρίσκεται στην τελική ευθεία για να κλείσει τον Σέικ Ν’ Ντό, του οποίου το συμβόλαιο με την Ανζέ ολοκληρώνεται στο τέλη Ιουνίου, αλλά ο ίδιος κρατάει κλειστά τα χαρτιά του προς το παρόν…
Εμφανίζεται πάντως έτοιμος για όλα σύμφωνα με δηλώσεις που έκανε ο υψηλόσωμος 31χρονος χαφ από την Σενεγάλη στην εφημερίδα «L’ Equipe».

Σε ερώτηση αν θα παραμείνει στην Ανζέ είπε: «Δεν ξέρω αν θα μείνω. Η επιθυμία μου είναι να παραμείνω, αλλά θα πρέπει να ρωτήσετε και τον πρόεδρο. Εγώ είμαι έτοιμος για όλα».
Το πιθανότερο πάντως είναι ο Ν’ Ντόι να αγωνίστηκε για τελευταία φορά με τη φανέλα της Ανζέ το περασμένο Σάββατο (27/5) στον τελικό του Κυπέλλου Γαλλίας απέναντι στην Παρί Σεν Ζερμέν, όπου η ομάδα του έχασε με 1-0.

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ ΠΑΟΚ Black And White