Το «ευχαριστώ» του Πρίγιοβιτς στον Ίβιτς


Ο Αλεξάνταρ Πρίγιοβιτς έβαλε την υπογραφή του στην αναμέτρηση της Τούμπας ανάμεσα σε ΠΑΟΚ και Πανιώνιο και με το δικό του γκολ χάρισε το τρίποντο στον Δικέφαλο.

Ο επιθετικός του ΠΑΟΚ αναφέρθηκε στη νίκη επί του Πανιωνίου, αλλά και στο γεγονός ότι αφιέρωσε το γκολ του στον προπονητή του Δικεφάλου Βλάνταν Ίβιτς.

Παράλληλα, αναφέρθηκε και στην κλήση του στην εθνική Σερβίας, τονίζοντας ότι για αυτό το γεγονός σημαντικό ρόλο διαδραμάτισε και η επιλογή του να έρθει στον ΠΑΟΚ.

Αρχικά, ο Πρίγιοβιτς δήλωσε: "Κάναμε ένα καλό παιχνίδι, κερδίσαμε πολλές μονομαχίες και ήταν θέμα χρόνου να έρθει το γκολ. Είχαμε αρκετές ευκαιρίες και για άλλα γκολ και ελπίζουμε ότι θα σκοράρουμε περισσότερα στα επόμενα παιχνίδια".

Σχετικά με τη συνέχεια των playoffs: "Επί της ουσίας δεν μπορώ να προβλέψω το μέλλον και πόσα παιχνίδια θα κερδίσουμε. Πάμε για τις νίκες και στα επόμενα παιχνίδια. Θα τα δώσουμε όλα και στο τέλος θα δούμε τι έχουμε καταφέρει".

Για τον πανηγυρισμό του και την αγκαλιά στον Ίβιτς: "Ήταν ένας πανηγυρισμός για να δείξουμε και εμείς την υποστήριξη μας στον προπονητή μας ο οποίος πάντα μας προστατεύει. Ένας τρόπος να του πω ευχαριστώ για τον χρόνο συμμετοχής που μου δίνει. Ξεχνάμε τι έγινε στο παρελθόν και πάμε να δούμε τα επόμενα 3 παιχνίδια".

Για την κλήση του στην εθνική Σερβίας και τον ρόλο που έπαιξε ο ΠΑΟΚ σε αυτό:
"Μεγάλη τιμή για εμένα η κλήση αυτή. Θα προσπαθήσω να βοηθήσω για την πρόκριση της χώρας μου στο μουντιάλ. Έχω πει και στο παρελθόν ότι ήταν καλή κίνηση για μένα να έρθω στον ΠΑΟΚ και είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ".

Τέλος, ο Πρίγιοβιτς μίλησε και για τα γκολ που έχει πετύχει φέτος:
"Πρώτος μου στόχος όταν είχα έρθει ήταν να πετύχω 10 γκολ. Ελπίζω να σκοράρω και άλλα ως το τέλος της σεζόν".

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Mamos