«Θέλω πρωτάθλημα με ΠΑΟΚ»


Ο Αιγύπτιος άσος του Δικεφάλου μετά την τηλεοπτική εκπομπή «Onsports Egypt» μίλησε και στην ιστοσελίδα «Arab News» και αναφέρθηκε στη μεταγραφή του στον ΠΑΟΚ και τις φιλοδοξίες του με την φανέλα του Δικεφάλου.

Για τη μεταγραφή του στον ΠΑΟΚ τον περασμένο Ιανουάριο επισήμανε: «Λίγο πριν τα τελικά του Κόπα Άφρικα δέχθηκα την προσφορά από τον ΠΑΟΚ. Το μυαλό μου πάντως ήταν αφοσιωμένο τότε στην εθνική ομάδα. Αποδέχθηκα την πρόταση του ΠΑΟΚ και μια μέρα μετά το τέλος του Κόπα Άφρικα, ταξίδεψα στην Ελλάδα, προκειμένου να υπογράψω το συμβόλαιο μου. Ο ΠΑΟΚ είναι μια από τις μεγαλύτερες ομάδες στην Ελλάδα, φυσικά, η μεταγραφή μου σε μια τέτοια ομάδα, αποτελεί ένα πολύ μεγάλο βήμα στην καριέρα μου».

Ο παίκτης του ΠΑΟΚ ρωτήθηκε για τις μαθηματικές ελπίδες που διατηρεί ο Δικέφαλος για την κατάκτηση του πρωταθλήματος και είπε: «Είμαι πολύ χαρούμενος, γιατί κάναμε μια σπουδαία νίκη απέναντι στον Παναθηναϊκό, που σε συνδυασμό με την ισοπαλία του ΟΣΦΠ, απέναντι στον Λεβαδειακό, έμειναν ζωντανές οι ελπίδες μας για πρωτάθλημα. Φυσικά και θέλω να κερδίσω το πρωτάθλημα με τον ΠΑΟΚ. Ακούγεται δύσκολο, με μόλις δύο αγώνες να απομένουν για το τέλος, αλλά εμείς θα κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας. Αν χάσουμε τον τίτλο, θα τον χάσουμε παλεύοντας μέχρι το τέλος».

Για τις προτάσεις που είχε από αιγυπτιακούς συλλόγους για να επιστρέψει στην πατρίδα του πριν κλείσει στον ΠΑΟΚ είπε: «Είχα κάποιες προτάσεις για να επιστρέψω στη Αίγυπτο. Ίσως να το σκέφτηκα για λίγο, αλλά όταν ήρθε η πρόταση του ΠΑΟΚ, όλα τελείωσαν. Θέλω να συνεχίσω να αγωνίζομαι στην Ευρώπη. Ελπίζω να προσφέρω πολλά στον ΠΑΟΚ και στη συνέχεια, να μετακομίσω σε ένα μεγαλύτερο πρωτάθλημα στο μέλλον».

Για την καλή παρουσία του στο Κόπα Άφρικα τόνισε:
«Καταρχάς, είμαι χαρούμενος για τα όσα έχω πετύχει τη φετινή σεζόν. Το Κόπα Άφρικα ήταν μια πολύ ιδιαίτερη περίοδος για εμένα. Πίστευα ότι θα κατακτήσουμε τον τίτλο, αλλά η ατυχία στο τέλος μας στέρησε το τρόπαιο. Είμαι χαρούμενος για την παρουσία μου και για τα όσα πετύχαμε, γιατί κάναμε τους συμπατριώτες μας περήφανους».

Για το Μουντιάλ του 2018 είπε:
«Αποτελεί σίγουρα όνειρο μου να αγωνιστώ στο Παγκόσμιο Κύπελλο στην Ρωσία το 2018. Αυτό είναι το όνειρο ολόκληρου του αιγυπτιακού λαού. Έχουμε δύσκολη αποστολή, αλλά με την βοήθεια του Θεού, θα τα καταφέρουμε. Ονειρεύομαι την ημέρα που θα φορέσω την φανέλα της εθνικής Αιγύπτου στο Μουντιάλ».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Mamos