Σαλπιγγίδης: «Να μην ζήσω τα ίδια στον ΠΑΟΚ»


Ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης ευχαρίστησε τον Ιβάν Σαββίδη για τα καλά του λόγια και θα συζητούσε την επιστροφή του στον ΠΑΟΚ, αρκεί να μην ζήσει τα ίδια όπως την περίοδο που φορούσε τη φανέλα του Δικεφάλου.

Στον σύνδεσμο φιλάθλων του ΠΑΟΚ στη Νέα Υόρκη βρέθηκε ο Ιβάν Σαββίδης και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στον Δημήτρη Σαλπιγγίδη και στην προοποτική να επιστρέψει στον ΠΑΟΚ σε κάποιο πόστο, λέγοντας μεταξύ άλλων: «Είναι απαράδεκτος ο Σαλπιγγίδης. Εγώ ο ίδιος του πρότεινα να κρεμάσει τα παπούτσια του στον ΠΑΟΚ και μετά να μείνει σε εμάς. Το 2006, όταν προσπάθησε ο Παναθηναϊκός να τον πάρει, πρότεινα να δώσει 2 εκ. ευρώ για να μην φύγε. Όσο θα είμαι εγώ στην ομάδα, όλες οι πόρτες θα είναι ανοιχτές για εκείνον. Και ξέρετε γιατί είναι απαράδεκτος; Διότι για μένα δεν είναι απλώς ένας ποδοσφαιριστής, αλλά η αδυναμία μου...»

Ο «Σάλπι» είπε για το συγκεκριμένο θέμα στην εφημερίδα «Real News»: Για να είμαι ειλικρινής με τον κ. Σαββίδη δεν έχω μιλήσει για το συγκεκριμένο θέμα, αν και τον ευχαριστώ για τα καλά του λόγια. Ούτε κάποια πρόταση έχω στα χέρια μου για να μπορώ να πω ότι θέλω αυτό ή το άλλο. Προφανώς και δεν έχω σκεφτεί να αναλάβω πόστο στην ομάδα, οπότε μόνο υποθετικά μπορούμε να μιλάμε. Και πάλι, όμως, θα πρέπει όλα να είναι ιδανικά και να υπάρχουν οι κατάλληλες προϋποθέσεις για να κουβεντιάσω κάτι τέτοιο. Να μη ζήσω, δηλαδή, ξανα ό,τι έζησα όταν έπαιζα μπάλα»

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Mamos