Αμρ Ουάρντα: «Λόγω Ζιντάν έγινα ποδοσφαιριστής»


Ο Αιγύπτιος ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ είναι από τα πρόσωπα που μονοπωλούν το ενδιαφέρον των ΜΜΕ της πατρίδας του.

Η τηλεοπτική εκπομπή «Onsports Egypt» έκανε ένα αφιέρωμα στον επιθετικό του Δικεφάλου και δεν περιορίστηκε μόνο στο να φιλοξενήσει δηλώσεις του για τον ΠΑΟΚ. Μίλησε για την παιδική του ηλικία, το ποδοσφαιρικό του ίνδαλμα, τους στόχους του για το μέλλον. Αποκάλυψε πώς αν και ο πατέρας του (σπουδαίος διεθνής αθλητής του μπάσκετ) ήθελε να ακολουθήσει τα χνάρια του, σεβάστηκε την επιθυμία του να γίνει ποδοσφαιριστής. «Ο Ζιντάν ήταν ο λόγος που αγάπησα το ποδόσφαιρο, έτσι αποφάσισα να γίνω ποδοσφαιριστής. Το είπα στον πατέρα μου, που με προπονούσε στο μπάσκετ, το αποδέχθηκε και με βοήθησε πολύ στην καριέρα μου», σημείωσε για να εξηγήσει πώς ήρθε το ποδοσφαιρικό «ξεπέταγμά» του «Αγωνιζόμουν στις μικρές ομάδες της Αλ Αχλί. Μια μέρα ήρθε ο προπονητής της πρώτης ομάδας και μου είπε ότι έχω το ίδιο στυλ με τον Αμπού Τρίκα. Την επόμενη μέρα, προπονήθηκα με την πρώτη ομάδα, δεν το πίστευα ότι ήμουν δίπλα στα ινδάλματα μου».

Η αδελφή του Ουάρντα αποκάλυψε και το μεγάλο όνειρο που έχει: : «Ο Αμρ είναι οπαδός της Τσέλσι, το όνειρο του είναι κάποτε να καταφέρει να αγωνιστεί για την Τσέλσι». Στην παρούσα φάση ο παίκτης είναι αφοσιωμένος στον ΠΑΟΚ και το εξήγησε: «Όσον αφορά την μεταγραφή μου στον ΠΑΟΚ, είμαι πολύ χαρούμενος γι' αυτό το βήμα στην καριέρα μου. Ο ΠΑΟΚ είναι μια πολύ μεγάλη ομάδα, που ταιριάζει στις φιλοδοξίες μου. Είχα αρκετές προτάσεις, αλλά επέλεξα την μεταγραφή στον ΠΑΟΚ, γιατί πιστεύω ότι είναι το καλύτερο βήμα για μένα αυτή τη στιγμή. Θα μου προσφέρει πολλές εμπειρίες η μετακίνηση μου, σε έναν τόσο μεγάλο σύλλογο».

Μνημόνευσε για μια ακόμη φορά την παρουσία του στον Παναιτωλικό αναγνωρίζοντας ότι τον βοήθησε: «Δεν περίμενα να εξελιχθούν τόσο καλά τα πράγματα στον Παναιτωλικό. Μπήκα στο κλίμα της ομάδα από την αρχή. Απέκτησα γρήγορα ρόλο κλειδί στον Παναιτωλικό και είμαι χαρούμενος για τα όσα πέτυχα εκεί. Οι Έλληνες φίλαθλοι είναι πολύ ένθερμοι, σε κάνουν να θέλεις να αγωνιστείς με πάθος και να τα δώσεις όλα για την ομάδα τους. Ακόμα και αν ελλοχεύει ο κίνδυνος για επεισόδια».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Mamos