«Περιμένω τον ΠΑΟΚ!»

Το τελευταίο του παιχνίδι ως δανεικός με την φανέλα της Σίδνεϊ Γουόντερερς έδωσε την Παρασκευή 22/4 ο Τέρι Αντώνης και μέχρι να αποφασίσει η ΠΑΕ ΠΑΟΚ για το μέλλον του νεαρού ποδοσφαιριστή ο ίδιος θα βρίσκεται στην Αυστραλία.

Μάλιστα, μετά το αγώνα που έδωσε με την ομάδα του ο 23χρονος μέσος, μίλησε για το ενδεχόμενο να επιστρέψει και πάλι στον Δικέφαλο.

Θυμίζουμε πως ο σύλλογος από την Αυστραλία έχει εκφράσει την επιθυμία του να τον κρατήσει και τη νέα χρονιά στο ρόστερ του

Αναλυτικά όσα είπε:

«Έχω ακόμη ένα χρόνο συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ, θα πρέπει να περιμένω και να δω τι θα συμβεί στο τέλος της σεζόν. Θα συζητήσω με τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ, προκειμένου να δω τι θα συμβεί».

Σχετικά με τον δανεισμό του στην Σίδνεϊ Γουόντερερς, σημείωσε ότι:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα στους Γουόντερερς. Πήρα αγωνιστικό ρυθμό, βοήθησα την ομάδα και έμαθα πολλά, δουλεύοντας με τον κόουτς. Για εμένα ήταν μια υπέροχη εμπειρία το να επιστρέψω στην Αυστραλία και να αγωνιστώ ξανά».

Για τις συνομιλίες που έχει με τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ, ανέφερε:
«Έχουμε κάνει κάποιες συνομιλίες. Ο ΠΑΟΚ έχει ακόμα αγωνιστικές υποχρεώσεις, έτσι με το που θα τις ολοκληρώσει θα γνωρίζω περισσότερα για το τι μέλει γενέσθαι. Έχουν παρακολουθήσει κάποιους αγώνες μου και έχουν εικόνα για τα πως τα πήγα στον δανεισμό μου»


πηγη

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ ΠΑΟΚ Black And White