«Στάθηκα για λίγο, είπα δεν μπορεί να συνέβη…»


Είναι μεγάλο πειραχτήρι. Το μεγαλύτερο στο φετινό ρόστερ του ΠΑΟΚ. Κανονικός… τρελός!

Ο Χοσέ Αλμπέρτο Κάνιας πέτυχε την Κυριακή το πρώτο επαγγελματικό γκολ της καριέρας του και δεν μπορούσε ούτε κι ο ίδιος να πιστέψει πως άνοιξε τον δρόμο για τη νίκη της ομάδας του κόντρα στην ΑΕΛ με δικό του τέρμα.

Ο Ισπανός μέσος του ΠΑΟΚ φιλοξενήθηκε στο ραδιόφωνο της ισπανικής «Marca» και περιέγραψε με τον πλέον γλαφυρό τρόπο τα απίστευτα συναισθήματα του όταν είδε την μπάλα να καταλήγει στα δίχτυα μετά από δικό του σουτ.

Απολαύστε τις φοβερές ατάκες του Κάνιας στους συμπατριώτες του. Αναλυτικά:

«Στάθηκα για λίγο σκεπτόμενος. Δεν μπορεί να συνέβη. Κοίταξα προς τον διαιτητή και τον βοηθό. Δεν ήξερα προς τα πού να πάω. Για να το πανηγυρίσω έκανα τα πάντα. Το αφιέρωσα στην κοπέλα μου, στον αδερφό μου, έκανα το αεροπλανάκι… Οι φίλοι μου μου είπαν ότι έκανα το σουτ του βατράχου, γιατί η μπάλα αναπήδησε 40 φορές πριν μπει στα δίχτυα. Η ομάδα μου με ρώτησε πόσο είχα πληρώσει τον τερματοφύλακα (σ.σ. γέλια). Όταν είσαι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής έχεις έναν πιο συγκεκριμένο σχετικά με τη θέση που αγωνίζεσαι ρόλο. Παίζω ως εξάρι, δεν προσθέτω πολλά στην επίθεση. Δεν είμαι 1,90 ύψος για να σκοράρω από κόρνερ. Ελπίζω να μην είναι το τελευταίο μου γκολ…».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Mamos