«Δεν έχω νιώσει κάτι παρόμοιο»

Τη νίκη – πρόκριση με 4-0 κόντρα στον Παναθηναϊκό που έδωσε στον ΠΑΟΚ την πρόκριση στον τελικό του Κυπέλλου αλλά και το τέρμα που πέτυχε, σχολίασε ο Εβγέν Σάκχοφ μετά το τέλος του αγώνα.
Αναλυτικά τα όσα είπε στο Cosmote Tv:
«Έτσι έγινε, έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Το χτύπησα με το αριστερό και μπήκε μέσα. Το σημαντικό είναι να είσαι στο σωστό μέρος τη σωστή στιγμή».
Για την εξέλιξη του αγώνα:
«Στο πρώτο ημίχρονο ρισκάραμε πολύ, παίξαμε πολύ ανοιχτά. Είχε πολλές ευκαιρίες ο αντίπαλος. Στο δεύτερο αλλάξαμε λίγο την τακτική μας και δεν είχαν σχεδόν καμία ευκαιρία. Παίξαμε πιο σωστά και ήρθε το αποτέλεσμα που θέλαμε».
Για την ανατροπή που έκανε την ομάδα:
«Πρώτα από όλα, είχαμε πίστη ότι θα βάλουμε όσα γκολ χρειάζεται για να πάρουμε την πρόκριση. Παρόλο που σκοράραμε στο πρώτο ημίχρονο, η τακτική μας δεν ήταν καλή, ήταν καλύτερη στο δεύτερο. Βοήθησε και ο Μπίσεσβαρ που μπήκε και κάναμε αυτό που θέλαμε».
Για τον πανηγυρισμό του στο γκολ: 
«Δε θυμάμαι, να πω την αλήθεια. Το μόνο που θυμάμαι, ήταν ότι μετά το γκολ που πέτυχα πονούσα σε πολλά σημεία του σώματος μου και έπεφταν οι δυνάμεις μου. Μπήκε ο Κάνιας και κράτησε την ισορροπία».
Για την ατμόσφαιρα που έζησε σήμερα στην Τούμπα:
«Δεν έχω νιώσει κάτι παρόμοιο. Μου άρεσε πολύ που όλος ο κόσμος μας υποστήριζε.

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ ΠΑΟΚ Black And White