Το μήνυμα Σαββίδη σε... AEK, το κλάμα για το πανό και η είδηση!


Ο Ιβάν Σαββίδης μίλησε στην κάμερα του Cοsmotesport αμέσως μετά την μεγάλη πρόκριση του ΠΑΟΚ στον τελικό του κυπέλλου.

Ο Πρόεδρος και μεγαλομέτοχος του ΠΑΟΚ Ιβάν Σαββίδης έκανε δηλώσεις στην κάμερα του Cosmotesport. «Ζουμερές» ατάκες αλλά και απίστευτο συνασθηματικό ξέσπασμα από τον Πρόεδρο του «δικεφάλου». Μεταξύ άλλων μίλησε για το δικαστικό θέμα, την αποθέωση του κόσμου, το γηπεδικό, την προτίμηση του στην έδρα του τελικού αλλά και για το πανό που αναφερόταν στη μητέρα του στο Καυτατζόγλειο. Διαβάστε αναλυτικά τα όσα είπε:

«Χριστός Ανέστη σε όλους. Να ευχαριστήσω τους παίκτες, τους προπονητές και όλον τον ΠΑΟΚ γιατί σήμερα μας χάρισαν μία πραγματική γιορτή. Σήμερα είδα τον ΠΑΟΚ με χαρακτήρα, είπα στους παίκτες μου ότι η Μπαρτσελόνα τα κατάφερε με την Παρί, εσείς δεν μπορείτε; Θέλω να πω ευχαριστώ στους οπαδούς, γιατί σήμερα έδειξαν πως είναι φίλαθλοι της μεγάλης και δυνατής ομάδας. Δεν θα πω ψέματα, μερικές φορές αισθανόμουν την αναπνοή τους και την καρδιά τους να χτυπάει. Ήθελα πάρα πολύ αυτή τη γιορτή, επειδή τώρα διεξάγονται πολύ μεγάλα σκάνδαλα, μεγάλες αντιδικίες στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Κάναμε πολλές συναντήσεις για να καταλάβουν πώς πρέπει να συμπεριφέρονται και είπαμε παράλληλα πως πρέπει να ενωθούμε σε μία γροθιά και να δείξουμε ότι κανένα σκορ στην Αθήνα δεν μπορεί να μας σπάσει. Ζήτησα να μου δώσουν την ευκαιρία να προχωρήσουμε μπροστά, υποσχέθηκα στον κόσμο να προχωρήσουμε μέχρι τέλους για να καθαρίσουμε αυτό το προβληματικό ποδόσφαιρο. Δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία ότι θα το κάνουμε. Επιτέλους όλοι αισθανόμαστε πως είμαστε μία ομάδα. Θα ήθελα πάρα πολύ σήμερα οι φίλαθλοι να απολαύσουν αυτά τα συναισθήματα που αξίζουν πραγματικά».

Για την αποθέωση που γνώρισε από τον κόσμο: «Συμφωνείτε μαζί μου πως η Τούμπα σήμερα ήταν υπέροχη και όχι επειδή φώναζαν Ιβάν Σαββίδης. Ανάγκασαν τους παίκτες να παίξουν όπως μπορούν να παίζουν. Οι ποδοσφαιριστές μας έχουν δείξει ότι αξίζουν τα χειροκροτήματα και τη δική μας καλη διάθεση. Πρέπει να ξεχάσουμε το πρωί το παιχνίδι αυτό».

Για τις εξελίξεις σε δικαστικό επίπεδο: «Εγώ έχω το δικό μου αγώνα, δυστυχώς είμαι μακριά από το τέλος αλλά με τέτοια Τούμπα και τέτοια ομάδα και τέτοια συμπεριφορά στο ποδόσφαιρο εγώ θα καταφέρω να υλοποιήσω όσα έχω σκεφτεί. Όλα τα λόγια που έχω πει τα θυμάμαι. Είδαμε ότι δυστυχώς όχι μόνο το ποδόσφαιρο αλλά ακόμα και το δικαστικό σύστημα είναι άρρωστο και το σύστημα της εισαγγελίας είναι άρρωστο. Το μοναδικό υγιές σύστημα είναι το εγκληματικό. Αυτοί μου ρίχνουν την πρόκληση αλλά εγώ δεν θέλω την αποδεχτώ. Εγώ θέλω με τέτοιες σκέψεις να είμαι άξιος των ελπίδων των ανθρώπων που πίστεψαν σε μένα. Θέλω να ακούσουν τον τόνο μου αυτοί που θέλουν να ακούσουν. Ποτέ δεν κάνω πίσω, ποτέ δεν παραδίνομαι. Είναι κρίμα που δείξατε ότι το έγκλημα δεν τιμωρείται, δείξατε πως να είσαι έντιμος στην Ελλάδα δεν συμφέρει. Αυτές είναι πρακτικές του παρελθόντος. Με τέτοιο ΠΑΟΚ, με τέτοια ενέργεια, με τέτοια στάση, πιστεύω θα καταφέρουμε πολλά πράγματα. Δυστυχώς πέρυσι ο ΠΑΟΚ θυσιάστηκε για να γίνει μία αρχή αλλά για αυτό είναι ΠΑΟΚ. Εμείς ρίξαμε την πρόκληση, θυσιαστήκαμε, λίγοι μας στήριξαν. Θέλω όλη η ποδοσφαιρική Ελλάδα να γνωρίζει ότι η ιδέα της κάθαρσης του ποδοσφαίρου γεννήθηκε στην Τούμπα και ο ΠΑΟΚ έριξε την πρόκληση σε αυτό το εγκληματικό σύστημα».

Για το που θέλει να γίνει ο τελικός: «To πιο ασφαλές γήπεδο είναι το Ολυμπιακό Στάδιο, Θέλω να ευχαριστήσω την ΕΠΟ που αντιλήφθηκε τι σημαίνει Κύπελλο. Οι τελικοί πρέπει να διεξάγονται εκτός Αθηνών γιατί έτσι γίνεται πιο δημοφιλές το ποδόσφαιρο. Εγώ έλεγα ότι το Καραΐσκάκη είναι από τα πιο έτοιμα, αλλά δεν θέλουμε να δημιουργήσουμε προβλήματα στο Καραΐσκάκη ούτε στον εαυτό μας. Εγώ δεν θέλω να διεξαχθεί ούτε στην Θεσσαλονίκη αλλά ουσιαστικά θα μπορούσαμε να προτείνουμε το Καυτανζόγλειο. Θα διεξάγω συζητήσεις και με τους φιλάθλους, οι φίλαθλοί μας θέλουν να φέρουν το Κύπελλο από την Αθήνα, και εγώ θέλω να φέρουμε το Κύπελλο στην Αθήνα. Όπου και αν παίξουμε εγώ θέλω να γίνει όπως στο σημερινό παιχνίδι».

Για τις αποδοκιμασίες που άκουσε κάποια στιγμή σε παλαιότερο αγώνα: «Οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ είναι κάτι παραπάνω από φίλαθλοι, είναι κάτι μεγαλύτερη από την έννοια ενός ολόκληρου λαού. Δεν ξέρω ποιος ήταν ιδεολόγος και φώναζαν το όνομά μου αλλά δεν έχω άλλη επιλογή από το να είμαι άξιος αυτών των φωνών που φώναζαν το όνομα Ιβάν Σαββίδης. Ενδεχομένως σαν άνθρωπος είμαι χαρούμενος αλλά είναι τεράστια ευθύνη. Μετά από αυτό δεν έχεις δικαίωμα να ξεγελάσεις τις προσδοκίες τους. Σκεφτήκαμε να φύγουμε και να γίνουμε σπόνσορες του ΠΑΟΚ αλλά ευτυχώς οι κακές σκέψεις φεύγουν γρήγορα. Αυτές τις φωνές που άκουσα σήμερα, εγώ σε αυτές απευθύνομαι, θα αντιδράσω ώστε να μη λυπηθείτε ποτέ που φωνάξατε τόσο δυνατά το όνομά μου. Στεναχωρήθηκα για αυτά που άκουσα στο ματς με τον Ηρακλή για τη μητέρα μου, ας με συγχωρέσει για αυτό που έγινε. Εγώ πάντως δεν ξεχνώ ποτέ. Να καταλάβουν οι φίλαθλοι πως είμαι άνθρωπος της τιμής και της αξιοπρέπειας, ας με συγχωρέσουν όσοι αυτοί που έχουν αρχίδια».

Για το γήπεδο: «Ο ΠΑΟΚ θα έχει νέο γήπεδο, δεν υπάρχει αμφιβολία. Κάνουμε κάτι σε αργούς ρυθμούς αλλά έχουν περάσει 10 χρόνια από την κατεδάφιση του γηπέδου της ΑΕΚ. Δυστυχώς έτσι είναι η Ελλάδα. Το γήπεδο θα υπάρξει 100%. Θα γίνει εδώ ή θα γίνει σε άλλη τοποθεσία κατά 99%. Θέλω να γίνει εδώ. Εδώ χτυπάει η καρδιά του ΠΑΟΚ. Το γήπεδο αυτό είναι όσο χρονών είμαι εγώ. Η μητέρα μου με γέννησε το 1959, την ίδια χρονιά που έγινε το γήπεδο. Για αυτό το αντιμετωπίζω έτσι, είμαι συναισθηματικός πόντιος».

Για τον γιο του: «Ο γιος μου, ειδικά ο μεγαλύτερος είναι αρρωστημένος ΠΑΟΚτσής. Του λέω πως ο ΠΑΟΚ δεν ήταν ποτέ πλούσιος, όσοι ασχολήθηκαν με μεγάλες επιχειρηματικές δραστηριότητες ήταν στην Αθήνα. Ο ΠΑΟΚ προσπαθούσε πάντα να ζει με τις δυνατότητες της τσέπης του. Όταν εμφανίστηκα εγώ στον ΠΑΟΚ είδα ότι ο ΠΑΟΚ δεν ήταν έτοιμος για τη δική μου έλευση γιατί είχε συνηθίζει να ζει έχοντας ανάγκη. Σήμερα ο ΠΑΟΚ δεν έχει καμία τέτοια ανάγκη. Πρέπει να κρυώσουμε το μυαλό μας, να δείξουμε την ισχύ μας, τη δύναμή μας. Ήταν λίγοι όσοι πίστευαν και ο γιος μου έχει δει ήδη ένα τέτοιο περιστατικό με ανατροπή το 1985. Νομίζω το 4-0 το αφιερώνουμε στη Θύρα 4. Έκαναν λίγες φασαρίες αλλά και αυτό θα περάσει. Θέλουμε να δείξουμε στην Ευρώπη πως είμαστε απόλυτο ποιοτικό τμήμα του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου. Θα έρθει η ημέρα ώστε να γίνει σπόνσοράς μας το λιμάνι, θα συμβούν και άλλα πράγματα. Υπομονή, υπομονή και ξανά υπομονή».

 Για τον Δημήτρη Μελισσανίδη: «Περίμενέ μας και ερχόμαστε Μελισσανίδη. Θα' ρθούμε για να πάρουμε αυτό που μας ανήκει».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Unknown