"Όλα έχουν εξελιχθεί τέλεια"


Χαρούμενος για τη νίκη στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, η οποία συνδυάστηκε με δικό του γκολ εμφανίστηκε ο Αλεξάνταρ Πρίγιοβιτς. Ο Ελβετός φορ του ΠΑΟΚ, μιλώντας στη Nova, χαρακτήρισε τέλειο το ξεκίνημά του στην ομάδα και τόνισε πως άπαντες θα διεκδικήσουν μέχρι τέλους τις ελπίδες για το πρωτάθλημα. Αναλυτικά:

«Περίμενα πολύ καιρό για να πανηγυρίσω με τον κόσμο μας και νομίζω ότι σήμερα, μετά από ένα γκολ σε ντέρμπι, ήταν η κατάλληλη στιγμή για να το κάνω. Είμαι χαρούμενος που κερδίσαμε σήμερα και πρέπει να συνεχίσουμε έτσι, στο ποδόσφαιρο όλα είναι πιθανά αλλά σίγουρα αν είχαμε κερδίσει τον Ηρακλή θα είχαμε ρεαλιστικά περισσότερες πιθανότητες για το πρωτάθλημα. Πρέπει να κερδίσουμε όλα τα παιχνίδια από εδώ και πέρα και να περιμένουμε τυχόν λάθη του Ολυμπιακού.

Υπάρχει ακόμα χρόνος, όλα μπορούν να γίνουν και όσο υπάρχει η παραμικρή ελπίδα θα την κυνηγάμε. Περίμενα ότι ο ΠΑΟΚ θα ήταν η σωστή κίνηση για την καριέρα μου και μέχρι στιγμής όλα έχουν εξελιχθεί τέλεια, βλέπω όλα τα κομμάτια του παζλ να κολλάνε καλά μεταξύ τους. Όλοι στην ομάδα με έχουν βοηθήσει πολύ με υποδέχθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Έχω πάντα μεγάλη εμπιστοσύνη στις δυνατότητές μου και μπορώ να χαρακτηρίσω το ξεκίνημα μου εδώ ως τέλειο. Σχετικά με το αποψινό ντέρμπι, θεωρώ ότι το πιο σημαντικό είναι ότι καταφέραμε να κρατήσουμε το μηδέν και δεν επιτρέψαμε στον αντίπαλο να απειλήσει ιδιαίτερα την εστία μας. Εμείς βάλαμε τον Ολυμπιακό στο παιχνίδι στο ξεκίνημα του πρώτου ημιχρόνου, αλλά στο δεύτερο καταφέραμε να το διορθώσουμε.

Είχαμε ευκαιρίες και στο πρώτο ημίχρονο, αλλά δεν ήμασταν αρκετά ήρεμοι και συγκεντρωμένοι προκειμένου να τις εκμεταλλευτούμε όπως θα μπορούσαμε. Ξέραμε ότι ήταν θέμα χρόνου να ξεκινήσουμε να δημιουργούμε ευκαιρίες για γκολ και το πετύχαμε στο δεύτερο ημίχρονο, στο πρώτο τέταρτο του. Το πιο σημαντικό για να νικήσεις σε ένα τέτοιο ματς είναι να είσαι συμπαγής στην άμυνα και να κινούνται όλα τα νήματα μαζί.

Αυτό θα σου επιτρέψει να σκοράρεις και να πάρεις τη νίκη, όσο για τα πιο σημαντικά μου τέρματα με τον ΠΑΟΚ είναι αυτό με την Ξάνθη, γιατί ήταν προς το τέλος του αγώνα και μας βοήθησε να προκριθούμε στα ημιτελικά του Κυπέλλου, και βέβαια αυτό που πέτυχα στο σημερινό παιχνίδι. Ωστόσο το πιο σημαντικό πράγμα για εμένα είναι να νικάει η ομάδα μου».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Mamos