Πέδρο Ενρίκε: «Δεν θα ξεχάσω ποτέ το σημερινό ντέρμπι»



Ο άνθρωπος που έδωσε την ασίστ στον Πρίγιοβιτς στο δεύτερο γκολ του ΠΑΟΚ μίλησε στους εκπροσώπους Τύπου για το σημερινό παιχνίδι και για τον εαυτό του.

Χαρούμενος για τη νίκη και για την εμφάνιση του, εμφανίστηκε ο Πέδρο Ενρίκε μετά το τέλος του παιχνιδιού με τον Ολυμπιακό. «Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτό το παιχνίδι» δήλωσε. Αναλυτικά τα όσα είπε:
«Δεν θα ξεχάσω ποτέ το σημερινό παιχνίδι. Έγιναν πολλά πράγματα γρήγορα. Η χαρά που έβλεπα στα πρόσωπα δεν περιγράφεται»

-Για τη φάση που ζήτησε πέναλτι: «Είχα την εντύπωση πως πατούσα μέσα και ήθελα να του δείξω. Είδε όμως πως είμαι έξω. Δεν έχει σημασία. Σημάσια έχει η νίκη και τίποτα άλλο», ενώ σχετικά με τον τραυματισμό του δήλωσε: «Είμαι καλά με το πρόβλημα που είχα με το νύχι μου. Απλώς το παιχνίδι είχε ένταση και ένιωσα πόνο στις γάμπες επειδή έχασα προπονήσεις.».

-Για τον τραυματισμό του: «Είμαι καλά με το πρόβλημα που είχα με το νύχι μου. Απλώς το παιχνίδι είχε ένταση και ένιωσα πόνο στις γάμπες επειδή έχασα προπονήσεις.».

-Για τη συνεργασία με τον Πριγιοβιτς: σίγουρα τη στιγμή που έδωσα τη πασα είδα ότι ήταν έτοιμος να σκοράρει. Πίστευα πως θα κάνει γκολ. Είναι ένας πολύ καλός παίκτης έχει την αίσθηση του γκολ και αυτό μας δίνει όλους αυτοπεποίθηση.».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Unknown