Άσκα: ''Είμαι έτοιμος να παίξω!''


Τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του ΠΑΟΚ έκανε ο Ιβάν Άσκα.

Το νέο μεταγραφικό απόκτημα του ''Δικεφάλου του Βορρά'', που επέλεξε το νούμερο ''42'' και αναμένεται στη Θεσσαλονίκη την Παρασκευή (24/03, 13:30), μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΚΑΕ. Ο Αμερικανός φόργουρντ, αφού αρχικά αναφέρθηκε στο πέρασμά του από τον Ίκαρο Χαλκίδας, τόνισε ότι νιώθει έτοιμος να μπει να αγωνιστεί και εστίασε στο πόσο τον ήθελαν οι ''ασπρόμαυροι''.

Αναλυτικά όσα δήλωσε:

Για το γεγονός ότι έχει περάσει και πάλι από την Ελλάδα: "Το κάθε παιχνίδι μου στον Ίκαρο Χαλκίδας ήταν και μία νέα πρόκληση για μένα. Η κατάσταση ήταν πολύ δύσκολη, αλλά συνεχίσαμε να παλεύουμε μέχρι το τέλος. Οι δυσκολίες που περάσαμε εκείνη τη σεζόν με έκαναν όχι μόνο καλύτερο παίκτη, αλλά και καλύτερο άνθρωπο".

Για τις φιλοδοξίες του στον ΠΑΟΚ: "Θέλω να δίνω τα πάντα και κάνω ό,τι χρειάζονται οι προπονητές μου και οι συμπαίκτες μου για να φτάνει η ομάδα σε νίκες".

Για το αν γνωρίζει κάποιον από τους Αμερικανούς του ΠΑΟΚ: "Γνωρίζω τον Κιθ Κλάντον, επειδή παίζαμε την ίδια σεζόν στο Ισραήλ. Έχουμε πολλούς κοινούς φίλους".

Για το γεγονός ότι είχε φτάσει πολύ κοντά στον ΠΑΟΚ στο παρελθόν: "Ισχύει ότι ήμουν πολύ κοντά στον ΠΑΟΚ, αλλά τα πράγματα εξελίχθηκαν αλλιώς. Η ομάδα δεν έχασε το ενδιαφέρον της για μένα και θέλω την ευχαριστήσω για την ευκαιρία που μου δίνει".

Για τον βαθμό ετοιμότητάς του: "Είμαι έτοιμος να μπω και να παίξω".

Για το μήνυμά του στον κόσμο του ΠΑΟΚ: "Θέλω να τους ευχαριστήσω που μου επιτρέπουν να είμαι μέλος μιας ομάδας με μεγάλη παράδοση. Ξέρω ότι ο ΠΑΟΚ σημαίνει πολλά για εσάς και θα δώσω ό,τι έχω για να τον βοηθήσω".

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Mamos