Τι είπε ο Ενρίκε για τον πανηγυρισμό, τον κόσμο και τον Ιβιτς


Ο Πέντρο Ενρίκε αναδείχθηκε ο MVP της αναμέτρησης και παρέλαβε το βραβείο του στη μικτή ζώνη της Τούμπας.

Ο Πέντρο Ενρίκε αναδείχθηκε ο MVP της αναμέτρησης και παρέλαβε το βραβείο του στη μικτή ζώνη της Τούμπας.

Αναλυτικά όσα είπε:

«Εμεινα εντυπωσιασμένος από την ατμόσφαιρα της Τούμπας και ήταν εκπληκτικός ο κόσμος. Νομίζω ότι έχουμε μια πολύ καλή ομάδα με παίκτες που ο καθένας από αυτούς μπορεί να αλλάξει τη ροή του παιχνιδιού. Δεν αξίζουν συγχαρητήρια μόνο σε όσους έπαιξαν αλλά σε όλους τους παίκτες που είναι στην ομάδα».

Μιλώντας για το… ξέσπασμα του στον πανηγυρισμό του γκολ είπε: «Μου βγήκε πολύ συναίσθημα και αδρεναλίνη και περίμενα να αγωνιστώ και να σκοράρω. Ισως την επόμενη φορά να μην πανηγυρίσω με τόσο ακραίο τρόπο ώστε να μην δεχθώ και κίτρινη κάρτα».

Για τα όσα του είπε ο Ιβιτς πριν τον αγώνα: «Μου είπε να είμαι ήρεμος και ότι το παιχνίδι θα έρθει σε μένα. Αυτό και έγινε» για να συνεχίσει: «Το κλίμα στην ομάδα είναι εξαιρετικό και άπαντες με βοήθησαν να προσαρμοστώ άμεσα και να νιώθω ότι είμαι καιρό εδώ».

Τέλος συμπλήρωσε: "Στη Ρεν δεν μπόρεσα να έχω συνεχόμενα παιχνίδια. Θέλω να έχω αγωνιστική ροή με συνεχόμενα ματς για να βοηθήσω και να πετύχουμε και τους στόχους της ομάδας".

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Unknown