Τι είπε ο Πρίγιοβιτς για την ετοιμότητά του, τον κόσμο και την πίεση!


Μπορεί ακόμα να μην είναι στο 100%, όπως παραδέχθηκε, αλλά σήμερα σκόραρε το πρώτο του γκολ στο πρωτάθλημα. Ο Πρίγιοβιτς στις δηλώσεις του, τόνισε ότι καταλαβαίνει ότι υπάρχουν μεγάλες προσδοκίες από αυτόν και είναι έτοιμος να ανταποκριθεί σε αυτές.

Για τη νίκη και το παιχνίδι:

«Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι. Καταφέραμε να το γυρίσουμε. Είναι τα παιχνίδια που λατρεύω να παίζω σε γεμάτο γήπεδο με υψηλό ρυθμό. Μακάρι να συνεχίσουμε να παίρνουμε τις νίκες».

Για τον κόσμο που τον αποθέωσε και πως το έζησε ο ίδιος:

«Αντιλαμβάνομαι ότι οι προσδοκίες είναι υψηλές. Και οι δικές μου προσδοκίες είναι υψηλές. Είναι πολύ θετική πίεση για μένα. Με κάνει να θέλω να αγωνιστώ και να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Ελπίζω να συνεχίσουμε στα επόμενα παιχνίδια».

Για την αγωνιστική του κατάσταση:

«Αυτή τη στιγμή δεν είμαι στο επίπεδο που θέλω. Για μένα η σεζόν είχε σταματήσει στις 18 Δεκεμβρίου. Ήμουν για μεγάλο διάστημα ανενεργός. Σε περίπου δέκα μέρες θα είμαι στο 100%. Με βοηθούν όλοι στην ομάδα να είμαι αυτός που πρέπει».

metrosport

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Mamos