Τι είπε ο Πρίγιοβιτς για το υπέροχο γκολ του


Πολύ χαρούμενος εμφανίστηκε στις δηλώσεις του, ο Αλεξάνταρ Πρίγιοβιτς, μετά και το νικητήριο τέρμα που πέτυχε.

Μπορεί να είναι λίγο καιρό στην ομάδα, μπορεί να μην είναι ακόμα στο 100%, αλλά το γκολ που πέτυχε σήμερα, ήταν το τρίτο του με τα ασπρόμαυρα του ΠΑΟΚ και μάλιστα, το πιο ωραίο. Στις δηλώσεις του, ο Πρίγιοβιτς μίλησε για όλα.
 
Συγκεκριμένα, δήλωσε στον OTE TV:

Για το πολύ ωραίο γκολ που πέτυχε:
«Σκεφτόμουν να την πάω στο απέναντι «Γ». Πήγε χαμηλά, στη γωνία, αλλά το σημαντικό είναι ότι πήγε στα δίχτυα»


Για το αν έχει ξανασκοράρει ανάλογο γκολ:
«Έχω βάλει τέτοια γκολ. Ήταν ένα ωραίο τέρμα. Εχω βάλει κι αλλά τέτοια ωραία. Κι ακόμα ωραιότερα. Μακάρι να βάλω και στον ΠΑΟΚ πολλά και ωραία γκολ όπως αυτό!»


Για τον τρόπο παιχνιδιού του:
«Είναι κυρίως μέσα στην περιοχή. Εκεί είναι το δυνατό μου σημείο».


Για την αγωνιστική του κατάσταση:
«Δεν είναι 100% έτοιμος. Αισθάνομαι καλά αλλά σύντομα θα είμαι έτοιμος και σε φυσική κατάσταση».


Για την πρόκριση στα ημιτελικά του Κυπέλλου:
«Σίγουρα κάναμε το πρώτο βήμα. Μας περιμένει όμως ένα σκληρό παιχνίδι στον επαναληπτικό. Θα είναι δύσκολα και τίποτα δεν έχει κριθεί».


Για τα… μαλλιά του:
«Τα μαλλιά μου τα χαλάει ο Λεοβατς. Το κάνει επίτηδες… Θα του μιλήσω…»

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Unknown