Γκάρι Ροντρίγκες: «Γι' αυτό έφυγα από τον ΠΑΟΚ» (vid)


Λίγο πριν φύγει για την Τουρκία και τον νέο σταθμό της καριέρας του ο Γκάρι Ροντρίγκες παραχώρησε την τελευταία του συνέντευξη στην κάμερα του PAOK TV.

O μεσοεπιθετικός από το Πράσινο Ακρωτήρι μίλησε για τους λόγους που τον έκαναν να πάρει την απόφαση να αφήσει τον ΠΑΟΚ, για τα συναισθήματα της θητείας του στην Τούμπα και έστειλε το δικό του μήνυμα στον κόσμο του Δικεφάλου.

Δείτε την αποκλειστική συνέντευξη του Γκάρι Ροντρίγκες στην κάμερα του PAOK TV και εγγραφείτε για να μαθαίνετε πρώτοι με εικόνα και ήχο όλα τα τελευταία νέα γύρω από τον ΠΑΟΚ.

Για τους λόγους που τον οδήγησαν στην αποχώρηση, για τους θυμωμένους μαζί του οπαδούς του ΠΑΟΚ αλλά και για το τι θέλει να τους πει, μίλησε ο Ροντρίγκες στο PAOK TV. Αναλυτικά:
- Είναι η τελευταία σου παρουσία στα αποδυτήρια του ΠΑΟΚ.
"Ναι έτσι είναι ακριβώς αλλά κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει τι θα φέρει το μέλλον. Ηταν μια δύσκολη στιγμή για μένα να ενημερώσω τους συμπαίκτες μου ότι αποχωρώ από την ομάδα. Ηταν μια έντονα συναισθηματικη στιγμή για μένα η αποφαση να αφήσω τον Σύλλογο που με έκανε ότι είμαι σήμερα και τον αγαπώ. Μα είμαι χαρούμενος που όλοι με σεβάστηκαν, οι συμπαίκτες μου και το τεχνικό επιτελείο. Είναι δύσκολο αλλά όλα θα πάνε καλά".
- Τι είναι αυτό που σε έκανε να αποδεχθείς την πρόταση της Γαλατά και να αφήσεις τον ΠΑΟΚ;
"Είναι κάτι το οποίο θέλω να εξηγήσω σε όλους. Γράφονται και ακούγονται πολλά για το ότι δεν αγωνίζομαι στον ΠΑΟΚ που δεν ήταν θέμα τραυματισμού για να το ξεκαθαρίσω. Είχα και άλλες προσφορές στο παρελθόν με τις οποίες δεν ασχολήθηκα γιατί ήμουν χαρούμενος στον ΠΑΟΚ. Ηθελα να μείνω στον ΠΑΟΚ καθώς και εγώ και η οικογένειά μου αισθανόμουν καλά εδώ. Με σέβονταν και τους σεβόμουν. Αλλά την προηγούμενη εβδομάδα ήρθε αυτή η μεγάλη ευκαιρία να αγωνιστώ σε ένα κλαμπ-όνειρο όπως είναι η Γαλατά. Ηταν μια δύσκολη απόφαση αλλά ήθελα να αρπάξω την ευκαιρία που μου δόθηκε καθώς τέτοιες δεν σου έρχονται συχνά στη ζωή σου. Οπως μου είπαν όλοι και στα αποδυτήρια αλλά και οι άνθρωποι γύρω μου, είναι μεγάλη ευκαιρία να αγωνιστείς για την Γαλατά. Είναι ευκαιρία ζωής και δεν μπορείς να το αλλάξεις. Θέλω να ευχαριστήσω τον ΠΑΟΚ και το επιτελείο που με έκανε αυτό που είμαι σήμερα αλλά και τους Σαββίδη, Μίχελ που με πίστεψαν και με βοήθησαν. Βέβαια κανείς δεν ήθελε να φύγω αλλά και εγώ δεν είχα τέτοια διάθεση αλλά με βοήθησαν στο να ολοκληρωθεί η συμφωνία. Σεβαστήκαμε ο ένας τον άλλο και αποχωριζόμαστε σε καλό κλίμα. Ευχαριστώ τον Σαββίδη που μου έδωσε αυτή την ευκαιρία, τη μεγαλύτερη που είχα στην ζωή μου μέχρι τώρα. Ο ΠΑΟΚ θα είναι πάντα στην καρδιά μου και θα είναι στην καρδιά μου. Δεν το λέω επειδή φεύγω τώρα αλλά επειδή έτσι αισθάνομαι. Ελπίζω να είμαι πάντα ευσπρόδεκτος εδώ γιατί έδωσα τα πάντα για την ομάδα αλλά και αυτή για μένα. Δεν είναι εύκολο να φύγω αλλά τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή".
- Ο κόσμος του ΠΑΟΚ αισθάνεται προδομένος. Θα ήθελες να τους πεις κάτι;
"Ολα όσα γράφτηκαν στο internet είναι ανοησίες. Θέλω να ξέρουν ότι είναι μια μεγάλη ευκαιρία για μένα. Γνωρίζω ότι είναι δύσκολο για αυτούς γιατί ήμουν ένα σημαντικό κομμάτι της ομάδας. Για μένα ήταν δύσκολο να διαλέξω γιατί ιο ΠΑΟΚ ήταν η ομάδα μου. Θέλω να τους ευχαριστήσω για τη στήριξη που μου έδωσαν και πέρσι αλλά και φέτος. Πέρσι ήταν μια δύσκολη χρονιά και για μένα αλλά έδωσα τα πάντα για την ομάδα ακόμη και όταν ήμουν τραυματίας. Θα είναι για πάντα στην καρδιά μου και δε θα ξεχάσω ποτέ τα συναισθήματα που μου έδωσαν. Ξέρω ότι με μισούν που φεύγω αλλά θα τους έχω πάντα στην καρδιά μου. Είναι φυσιολογικό ότι είναι θυμωμένοι αλλά θα τους έχω πάντα στην καρδιά μου. Πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα καταλάβουν γιατί δε θέλω να είναι μαλωμένος μαζί τους. Το θέμα δεν είναι τα λεφτά. Είναι ότι μπροστά μου είχα την σπουδαιότερη ευκαιρία στην καριέρα μου. Αυτό είναι το πιο σημαντικό. Εχω τεράστιες φιλοδοξίες ως ποδοσφαιριστής. Ελπίζω να καταλάβουν ότι ήταν μια μεγάλη κίνηση για μένα που θα βοηθήσει και τον ΠΑΟΚ και εμένα προσωπικά. Αυτή τη στιγμή τους καταλαβαίνω που είναι εκνευρισμένοι και θυμωμένοι, ελπίζω να συναντηθούμε ξανά μια μέρα.
- Τι θα κρατήσεις ως κορυφαία σου στιγμή στον ΠΑΟΚ;
"Μια από τις κορυφαίες μου είναι η πρώτη μου συμμετοχή με τη φανέλα του ΠΑΟΚ στον αγώνα με την Μπρόντμπι. Οταν όλο το γήπεδο με χειροκρότησε τη στιγμή της αλλαγής μου. Ηταν απίθανο συναίσθημα. Τότε συνειδητοποίησα σε πόσο μεγάλο Σύλλογο είχα έρθει. Για αυτούς ο ΠΑΟΚ δεν είναι απλά μια ομάδα αλλά η θρησκεία τους. Αυτή ήταν η μεγάλη στιγμή για μένα και όχι άλλες. Τα συναισθήματα που μου έδωσαν ήταν αυτό που κρατώ ως κορυφαία στιγμή και όχι νίκες όπως απέναντι σε Ολυμπιακό ή Παναθηναϊκό. Ολα ήταν κορυφαία εδώ και στον ΠΑΟΚ και στη Θεσσαλονίκη. Ηθελα να μείνω εδώ για χρόνια και το ξέρουν όλοι αυτό αλλά η Γαλατά άλλαξε τα σχέδια μου"

Δείτε το βίντεο στο PAOK TV εδώ:  https://www.youtube.com/watch?v=o1T1bkj1H80

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Unknown