Τιάμ: «Μου έλειψε η ζεστασιά των ανθρώπων»


Τη δική του εξήγηση για τους λόγους που δεν προσαρμόστηκε ποτέ στον ΠΑΟΚ έδωσε ο Μάμε Τιάμ μιλώντας σε ιταλικό μέσο.

Την ανυπομονησία του για την έναρξη των αγωνιστικών του υποχρεώσεων με την Έμπολι διατράνωσε για άλλη μια φορά ο Μάμε Τιάμ. Μιλώντας στην ιταλική «Il Tirreno», ο Σενεγαλέζος, πρώην επιθετικός του ΠΑΟΚ, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και στην παρουσία του στην Ελλάδα δίνοντας τη δική του εξήγησε για τους λόγους που δεν προσαρμόστηκε ποτέ στον Δικέφαλο.
«Έχω μεγάλη επιθυμία να είμαι διαθέσιμος για το επόμενο παιχνίδι. Χρειάστηκε να περιμένω λίγο καιρό, αλλά στο τέλος όλα πήγαν καλά με την μεταγραφή μου και είμαι πολύ χαρούμενος. Ήθελα πολύ να επιστρέψω στην Ιταλία. Εδώ είναι καλά, μου έλειψε η ζεστασιά των ανθρώπων. Στο Βέλγιο και στην Ελλάδα, όλοι ήταν πολύ πιο κλειστοί. Έπειτα, έχω πολλούς φίλους στην Ιταλία, εδώ μεγάλωσα. Στο Βέλγιο τα πήγα αρκετά καλά, ενώ έφτασα στην Ελλάδα με έναν τραυματισμό και αυτό μου δημιούργησε περισσότερες δυσκολίες. Τώρα όμως είμαι καλά και έτοιμος να δώσω στην Έμπολι την αφοσίωσή μου» είπε μεταξύ άλλων.

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Unknown