Μάτος: «Είμαι έκπληκτος και εγώ με τα έξι γκολ»


Ο Λέο Μάτος κέρδισε τη μάχη για τον τίτλο του ΜVP του αγώνα που κάλλιστα θα μπορούσε να είχε πάρει και ο Περέιρα αλλά και ο Μπίσεσβαρ.

Ο Λέο Μάτος κέρδισε τη μάχη για τον τίτλο του ΜVP του αγώνα που κάλλιστα θα μπορούσε να είχε πάρει και ο Περέιρα αλλά και ο Μπίσεσβαρ.

Ο Βραζιλιάνος που πλέον με τέσσερα γκολ είναι ο πρώτος σκόρερ του Πρωταθλήματος είπε:«Ηταν καλό ματς από την πλευρά μας. Πράγματι πέτυχα ωραίο γκολ και φυσικά αυτό που ενδιαφέρει είναι ότι κερδίσαμε. Θα μπορούσα να είχα σκοράρει και να χάναμε και έτσι δε θα είχε σημασία. Η ομάδα θα μπορούσε να είχε σκοράρει και άλλα γκολ στο παιχνίδι και το σημαντικό είναι ότι η ομάδα συνδύασε τη νίκη με καλή εμφάνιση".

Συνεχίζοντας μίλησε για τους συνεχόμενους αγώνες που έχει μπροστά του η ομάδα με πρώτο αυτό της Δευτέρας απέναντι στον ΠΑΣ:«Η αλήθεια είναι ότι έχουμε συνεχόμενους αγώνες. Πρέπει να κάνουμε καλή αποκατάσταση, να προσέξουμε τη διατροφή μας. Εχουμε εκπληκτικό επιτελείο στην ομάδα και εμείς οφείλουμε να είμαστε προσηλωμένοι για κάθε παιχνίδι. Γνωρίζουμε ότι θα υπάρχει κούραση αλλά πρέπει να κερδίσουμε όλα τα παιχνίδια και πρώτα απ' όλα το ματς με τον ΠΑΣ».

Για τα 6 γκολ που έχει πετύχει έως τώρα είπε: «Eίμαι και εγώ έκπληκτος που σκοράρω συνεχώς. Την τελευταία φορά που πέτυχα επτά γκολ έπαιζα ως εξτρέμ και αυτό ήταν πιο εύκολο. Τώρα έχω έξι και θα προσπαθήσω για το καλύτερο. Πλέον ως αμυντικός αυτό που θέλω είναι να μην κινδυνεύει η ομάδα μου και να είμαι σωστός τακτικά. Χαίρομαι που σκοράρω και φυσικά δε θέλω να υποσχεθώ και άλλα γκολ, αλλά το να συνεχίσω να κάνω τη δουλειά μου».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Unknown