Οι διακρίσεις για Τζαβέλλα-Ροντρίγκες και το ευχαριστώ στον ΠΑΟΚ!


Δύο ποδοσφαιριστές του Δικεφάλου βραβεύτηκαν από τον ΠΣΑΠ μπαίνοντας στην καλύτερη ενδεκάδα.

Εχουν φύγει και οι δύο από τον ΠΑΟΚ και συνεχίζουν στην Τουρκία. Ο ένας στην Αλάνιασπορ και ο άλλος στην Γαλατασαράι.

Ο λόγος για τους Γιώργο Τζαβέλλα και Γκάρι Ροντρίγκες που αποτελούν παρελθόν από τον ΠΑΟΚ αλλά αυτό δεν εμπόδισε τον ΠΣΑΠ να τους βραβεύσει ως δύο παίκτες της καλύτερης 11αδας της περσινής χρονιάς.

Εκτός από τους παίκτες του ΠΑΟΚ, βραβεύτηκαν για την καλύτερη 11αδα και οι Ρομπέρτο, Γκάλο, Μαζουακού, Μολέδο, Σιώπης, Ζέκα, Μπακασέτας, Φορτούνης, Μπεργκ.

Μετά το τέλος της βράβευσης οι δύο παίκτες ευχαρίστησαν τον Δικέφαλο που συνέβαλε στο να πάρουν το βραβείο.

Τζαβέλλας: «Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συμπαίκτες μου και τον ΠΑΟΚ. Ευχαριστώ τον ΠΣΑΠ και την οικογένεια μου γιατί την έχω συνηθίσει στα δύσκολα. Αφιερώνω το βραβείο στην οικογένεια μου και τον Μίκαελ Σκίμπε», ήταν τα λόγια του διεθνή αμυντικού.

Ροντρίγκες: «Ήταν μια μεγάλη ευκαιρία να έρθω στην Ελλάδα. Μου λείπει η Ελλάδα. Ο ΠΑΟΚ με έκανε τον παίκτη που είμαι αυτή τη στιγμή και τον ευχαριστώ. Αφιερώνω το βραβείο στην οικογένεια μου και φυσικά στον ΠΑΟΚ», ανέφερε ο Γκάρι Ροντρίγκες.

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Unknown