Πέδρο Ενρίκε: «Είμαι έτοιμος να παίξω και σήμερα»


Τις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής του Δικεφάλου έκανε το νέο μεταγραφικό απόκτημα, Πέδρο Ενρίκε Κονζέν στο PAOK TV.

Το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Δικεφάλου, Πέδρο Ενρίκε Κονζέν, ανακοινώθηκε πριν από λίγο και έκανε τις πρώτες δηλώσεις ως παίκτης του ΠΑΟΚ.
Αναλυτικά όσα είπε στο PAOK TV:

-Ο κόσμος του ΠΑΟΚ διάβαζε πολλές μέρες το όνομά σου στις εφημερίδες. Φαντάζομαι περίμενες πολύ και εσύ αυτή τη μεταγραφή, ποια είναι τα συναισθήματα σου;
Ευχαριστώ. Είμαι πολύ χαρούμενος, πολύ ευτυχισμένος. Όλος ο κόσμος από την Ελλάδα και κυρίως από τη Θεσσαλονίκη μου έστελνε πολλά μηνύματα αγάπης όλες αυτές τις εβδομάδες. Απλά ο ατζέντης μου και εγώ έπρεπε να κάνουμε αρκετή υπομονή με τις διαπραγματεύσεις που δεν ήταν εύκολες, όμως τώρα είμαι χαρούμενος, είμαι εδώ  και να σας πω την αλήθεια, δεν θέλω να μιλήσω πολύ, θέλω να παίξω, να δείξω τι μπορώ μέσα στο γήπεδο. Δεν είναι σημαντικό τι θα σας πω, καθώς μπορώ να υποσχεθώ πολλά πράγματα. Εχω μεγάλο κίνητρο και είμαι πολύ χαρούμενος.

-Προέρχεσαι από μια ομάδα, η οποία ειδικά τα τελευταία χρόνια, έχει μία παράδοση στο να βγάζει παίκτες στη θέση σου και να τους τροφοδοτεί σε όλη την Ευρώπη. Πως θα παρουσίαζες εσύ ο ίδιος τον εαυτό σου στο ελληνικό κοινό;
Πράγματι από τότε που πήγα στην Γαλλία πάντα υπήρχε μεγάλος ανταγωνισμός στη θέση μου, καθώς η ομάδα εκεί είχε πολλές επιλογές. Εγώ είμαι ένας παίκτη ταχύς που δίνει το 100% μέσα στο γήπεδο και με μεγάλη αποφασιστικότητα. Θα ήθελα να μιλήσω μόνο για τον ΠΑΟΚ όμως από εδώ και πέρα, καθώς ναι μεν η Ρεν μου έδωσε καλά πράγματα και σίγουρα θα έχω καλές αναμνήσεις από εκεί, καθότι ήταν ένα σημαντικό κεφάλαιο στη ζωή μου αλλά δεν είμαι στη Ρεν τώρα. Θέλω να ευχαριστήσω όλο τον κόσμο εκεί γιατί με βοήθησαν σε αυτό το κομμάτι της καριέρας μου, αλλά τώρα θέλω να είμαι το ίδιο ευτυχισμένος, εδώ στον ΠΑΟΚ.

-Τι σε κέρδισε στο project του ΠΑΟΚ και τι έρχεσαι να προσθέσεις στην ομάδα;

Αρχικά, γνώριζα ήδη τον ΠΑΟΚ, καθώς μου αρέσει να παρακολουθώ όλα τα πρωταθλήματα στον κόσμο και ειδικά στην Ευρώπη και καθώς ήξερα τις κορυφαίες ομάδες της Ελλάδας, γνώριζα και τον ΠΑΟΚ αφού είναι μία ομάδα με συνεχή παρουσία στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Πήρα και άλλες πληροφορίες και μόλις με τον Λέο Μάτος στο τηλέφωνο, μου πήρε μόλις ένα λεπτό να πειστώ πως είναι η καλύτερη μου επιλογή. Εχει μια εξέδρα πολύ θερμή. Αυτό είναι κάτι που μου αρέσει, καθώς εγώ είμαι από τα νότια της Βραζιλίας από το Πόρτο Αλέγκρε, όπου οι οπαδοί των ομάδων είναι πολύ δυνατοί, με μια παράδοση παρόμοια της Αργεντινής ή και της Ουρουγουάης, και σίγουρα αυτό μου έδωσε κίνητρο και όπως σας είπα αποφάσισα πολύ γρήγορα πως θέλω να έρθω εδώ.

-Είσαι ένας ποδοσφαιριστής που είχε αγωνιστική δράση, έχει παιχνίδια στα πόδια του, που ήταν ενεργός, πόσο γρήγορα μπορούμε να σε δούμε μέσα στο γήπεδο με τη φανέλα του ΠΑΟΚ;
Σήμερα, αν μπορούσαμε να παίξουμε, σήμερα! Όμως εντάξει, είμαι επαγγελματίας και θα είμαι διαθέσιμος όταν όλο το επιτελείο, ο προπονητής, τα άτομα που είναι επιφορτισμένα με αυτήν την δουλειά, μου δώσουν το ΟΚ να αγωνιστώ. Επαιξα παιχνίδια στο πρώτο μισό του γαλλικού πρωταθλήματος, όμως κυρίως δεν αγωνίστηκα σαν βασικός, έτσι λοιπόν έχω πολύ όρεξη να αγωνιστώ, αλλά σίγουρα οφείλουμε ως επαγγελματίες να ακολουθήσουμε το πρόγραμμα που έχει ετοιμάσει το επιτελείο. Αλλά έχω πολύ μεγάλο κίνητρο και αν γινόταν να παίξω και σήμερα θα ήμουν έτοιμος.



-Ευχαριστούμε πολύ, καλώς ήρθες και ευχόμαστε να πετύχεις όλα αυτά τα όνειρα με τη φανέλα του ΠΑΟΚΕυχαριστώ.

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Unknown