Περέιρα: «Το μυαλό μου είναι στον ΠΑΟΚ»!


Μπορεί τις τελευταίες ημέρες να βρίσκεται στο προσκήνιο η επικείμενη αποχώρηση του Φακούντο Περέιρα από τον ΠΑΟΚ, ωστόσο ο ίδιος τόνισε στις δηλώσεις του πως το μυαλό του είναι στον Δικέφαλο.

Συγκεκριμένα μετά το τέλος του αγώνα με τον Λεβαδειακό, ο έμπειρος επιθετικός ρωτήθηκε από τους εκπροσώπους του Τύπου για τα τελευταία σενάρια που τον θέλουν να αποχωρεί από τον ΠΑΟΚ.

Από την πλευρά του ο Φακούντο Περέιρα υποστήριξε πως: «Σίγουρα είναι καλή η νίκη για την ομάδα. Νιώθω και εγώ καλά που όσο αγωνίστηκα, έβαλα δύο γκολ και πήραμε τρεις βαθμούς. Θέλω να πάρω ψυχολογία και αυτοπεποίθηση. Είναι περίοδος μεταγραφών αλλά εγώ είμαι στον ΠΑΟΚ, προπονούμαι καθημερινά και το μυαλό μου είναι εδώ».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Mamos