Στο Παλατάκι ο Thaddus McFadden


Έτοιμος να κάνει ότι του ζητήσει ο προπονητής του προκειμένου να βοηθήσει τον ΠΑΟΚ, δήλωσε ο Thaddus McFadden, αμέσως μετά την άφιξή του στη Θεσσαλονίκη.

Ο Αμερικανός γκαρντ, που έφτασε σήμερα το μεσημέρι στη Θεσσαλονίκη, από το αεροδρόμιο μετέβη στο γήπεδο για την πρώτη γνωριμία με τον προπονητή Σούλη Μαρκόπουλο και τον μάνατζερ Τέλη Ζουρνατσίδη και θα ενσωματωθεί άμεσα με την ομάδα του ΠΑΟΚ, μίλησε για τη νέα σελίδα της καριέρας, αλλά και για δύο πολύ γνωστά πρόσωπα στην οικογένεια του ΠΑΟΚ, τον William Hatcher με τον οποίο συνδέεται με φιλία χρόνων λόγω της κοινής τους καταγωγής, αλλά και τον Ανδρέα Γλυνιαδάκη με την οποίο ήταν συμπαίκτες στην Κύπρο.

«Είμαστε φίλοι με τον William Hatcher που έχει αγωνιστεί στον ΠΑΟΚ. Είμαστε και οι δύο από το Flint του Michigan, έχω μιλήσει μαζί του και είμαι ενθουσιασμένος που ήρθα στον ΠΑΟΚ, για τον οποίο μόνο καλά πράγματα έχω ακούσει», δήλωσε ο McFadden και αναφέρθηκε στον Ανδρέα Γλυνιαδάκη: «Δεν είναι από αυτούς που ασχολούνται πολύ με τα social media και για αυτό δεν έχουμε μιλήσει ακόμη, αλλά με το που θα βρεθούμε είμαι σίγουρος ότι θα έχουμε πολλά να πούμε από κοντά».

Ο McFadden αγωνίστηκε από την αρχή της σεζόν στη Γαλλία με τη Nancy και επιστρέφει στην ίδια χώρα αρχές του 2017 για το πρώτο του επίσημο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ, γεγονός το οποίο και σχολίασε… «Μου φάνηκε κάπως αστείο όταν το έμαθα, πως θα παίξω το πρώτο μου παιχνίδι με αντίπαλο την Villeurbanne. Έρχομαι από τη Γαλλία και θα πάω ξανά να παίξω στη Γαλλία. Το ξεπέρασα γρήγορα και σκέφτομαι πως θα κερδίσει η ομάδα και πως θα τη βοηθήσω εγώ να κερδίσει», ενώ προσπάθησε να σκιαγραφήσει το αγωνιστικό του προφίλ… «Όλη μου την καριέρα το πρώτο που έκανα ήταν να σκοράρω και είναι αυτό για το οποίο είμαι πιο γνωστός. Παρ’ όλα αυτά μπορώ να προσθέσω πολλά στο παιχνίδι μου. Μπορώ να παίξω και ως πλέι μέικερ και ως «2» και θα κάνω ότι χρειαστεί για να κερδίσουμε ένα παιχνίδι και ότι μου ζητήσει ο προπονητής. Αν χρειαστεί να παίξω άμυνα θα το κάνω. Είμαι βέβαια πολύ επιθετικός και βγάζω ενέργεια γενικά στο παιχνίδι».

Σχολιάζοντας την απόφασή του να έρθει στον ΠΑΟΚ τώρα, μετά και τις συζητήσεις των δύο πλευρών το περασμένο καλοκαίρι, τόνισε: «Ο ΠΑΟΚ είναι μία γνωστή ομάδα παντού στην Ευρώπη. Έχω ακούσει πολλά για τον ΠΑΟΚ. Το ελληνικό πρωτάθλημα είναι καλό και μπορεί να προσφέρει πολλά όπως και το Champions League. Ασχολούμαι και παρακολουθώ το ελληνικό πρωτάθλημα. Με ενδιέφερε η παράδοση της ομάδας και του παιχνιδιού και αυτά με έκαναν να έρθω πιο εύκολα. Συζητήσαμε με τον ΠΑΟΚ από το καλοκαίρι, δεν ήρθα τότε, όλα όμως για κάποιον λόγο συμβαίνουν. Παρακολουθούσα παιχνίδια και τα σκορ της ομάδας και πιστεύω ότι ο Θεός με έφερε εδώ για έναν σκοπό. Θα πω ξανά ότι μιλούσα για τον ΠΑΟΚ με τον Hatcher και πάντα μου έλεγε εξαιρετικά πράγματα για την ομάδα, τα οποία δεν ήταν υπερβολικά ήταν η αλήθεια».

Στη Γαλλία θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση με τη φανέλα του ΠΑΟΚ και μερικές μετά, στις 8/1 θα κάνει ντεμπούτο και στο πρωτάθλημα, στο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό, αγώνα για τον οποίο σχολίασε: «Για αυτό μου αρέσει το μπάσκετ. Είδα ότι θα είναι το πρώτο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό και είναι κάτι που με ενθουσίασε γιατί είναι μία πολύ δυνατή ομάδα. Έχω δει αγώνες με τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό και αποτελέσματα κοντινά για τον ΠΑΟΚ, στα οποία θα μπορούσε ο ΠΑΟΚ να κερδίσει. Αυτό πιστεύω να μπορέσει να γίνει και πάλι, να διεκδικήσει η ομάδα τη νίκη, αν και ο αντίπαλος δεν είναι αυτό που μας δημιουργεί κίνητρο για τη νίκη».


ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Mamos