Γκαρσία: «Θέλω να συλλέξω εμπειρίες και να πάρω τίτλο»


Ο προπονητής της ομάδας Νέων του Δικεφάλου μίλησε σε ισπανικά μέσα για την ζωή του, τη Ρεάλ, την ομάδα Νέων του ΠΑΟΚ αλλά και την Ελλάδα.

Αφιέρωμα στον Πάμπλο Γκαρσία έκανε η ισπανική εφημερίδα «Marca» φιλοξενώντας μάλιστα και δηλώσεις του Ουρουγουανού.

Το αφιέρωμα είχε τίτλο «Ένα Ουρουγουανικό είδωλο στην Ελλάδα» και αναφερόταν στην πορεία του Πάμπλο Γκαρσία στους αγωνιστικούς  χώρους, στη νέα του ζωή αλλά και στον ΠΑΟΚ.

Ο Γκαρσία μιλώντας στη «Marca» θυμήθηκε όμορφες στιγμές από τα χρόνια της παρουσίας του στη «Βασίλισσα» και τόνισε ότι στόχος του πλέον είναι να συλλέξει εμεπιρίες και να πάρει τον τίτλο με την ομάδα Νέω του ΠΑΟΚ.

Οι δηλώσεις του:

Για την Ρεάλ Μαδρίτης: «Αυτή τη στιγμή με βρίσκεται να ψαρεύω με φίλους. Στη Ρεάλ δεν ένιωσα ποτέ άνετα. Υπήρχε πάρα πολύ λάμψη. Θυμάμαι μια μέρα, ενώ έκανα προπόνηση με τον Μπέκαμ, υπήρχαν δύο ή τρεις ειδικές κάμερες να μας καταγράφουν για διαφήμιση. Για μένα αυτό δεν μου άρεσε. Οσον αφορά για την πόλη, μου αρέσουν οι μικρές πόλεις και χωρίς κίνηση. Ζω το ποδόσφαιρο με διαφορετικό τρόπο. Παρόλα αυτά να αγωνιστώ με τη Ρεάλ Μαδρίτης ήταν καταπληκτική εμπειρία».

Για την ομάδα Νέων του ΠΑΟΚ: «Δεν θέλω να προπονήσω την πρώτη ομάδα, Είμαι υπομονετικός. Θέλω να συλλέξω εμπειρίες, να πάρω τον τίτλο, χωρίς κάποια ιδιαίτερη επιθυμία».

Για την Ελλάδα: «Στην Ελλάδα, μετά την Οσασούνα, ένιωσα καλύτερα ως ποδοσφαιριστής. Αισθάνομαι πολύ πως ζουν το ποδόσφαιρο οι άνθρωποι. Με πάθος με... φωτιά! Στη Μαδρίτη έχω φίλους, όπως είναι ο Ζιντάν, καταπληκτικός και ως παίκτης και ως άνθρωπος. Ενα απλό παιδί, όπως μου αρέσουν να είναι οι άνθρωποι. Ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα κατέληγα στην Ελλάδα. Η οικογένειά μου είναι μια χαρά και καταλαβαίνω τα πάντα στα ελληνικά».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Unknown