Ίβιτς: «Αυτά έγιναν με τον Τζαβέλλα»


Στα όσα είπε μετά τον αγώνα με τον Ατρόμητο και στον "υποβιβασμό" του Τζαβέλλα στη δεύτερη ομάδα αναφέρθηκε ο Βλάνταν Ίβιτς. «Ελεγε σε συνεργάτη μου ότι δεν μπορούμε να κερδίσουμε τη Φιορεντίνα» είπε ο Σέρβος.

Αναλυτικά τα όσα είπε στη συνέντευξη Τύπου:

Ερωτηθείς για την σκέψη που έκανε πριν τις δηλώσεις και σχετικά αν επηρεάστηκε από την απόδοση του Τζαβέλλα, πρόσθεσε πως: «Μπορεί να επηρεάστηκα εκείνη τη στιγμή. Όταν βλέπω τα γκολ που δεχτήκαμε και ακούω αυτά που άκουσα, γιατί είχε μιλήσει με τον πιο στενό μου συνεργάτη δύο μέρες πριν. Δε μου το έχει πει εμένα.

Για ποιο λόγο υπάρχουν τέτοιες αντιδράσεις;
Πριν από ενάμιση μήνα υπέγραψε συμβόλαιο ανανέωσης στον ΠΑΟΚ ο Τζαβέλλας. Ποιος το πρότεινε; Ο Λούμπος Μίχελ και εγώ.

Όσον αφορά εμένα προς τους παίκτες, τους βλέπω όλους ίδιο και διαλέγω ποιος θα παίξει.

Εγώ είπα μετά το ματς με τον Ατρόμητο, κάποιοι παίκτες, μπορεί να ήταν ένας, μπορεί και πολλοί. Εννοούσα τον έναν. Από την πλευρά μου δεν υπάρχει σκέψη ότι υπάρχουν και άλλοι παίκτες που να έχει σχέση με αυτό».

Πρόσθεσε πως: «Κάποια πράγματα με προβλημάτισαν τις τελευταίες είκοσι μέρες. Αυτά που ανέφερα, τα είπα γιατί έμαθα κάποια πράγματα αμέσως μετά το παιχνίδι με τον Ατρόμητο, τότε το αποφάσισα. Ξαναείδα όλες τις φάσεις και όταν ένας παίκτης που είναι αρχηγός πριν δύο μέρες της ομάδας, πιστεύει ότι δε μπορούμε να κερδίσουμε τη Φιορεντίνα, τότε εγώ δεν μπορώ να το δεχτώ. Μου το είπαν τρία – τέσσερα άτομα, όχι ένας. Θα γίνει όπως θέλω εγώ και θα καθαρίσω κάποια πράγματα και θα έχουμε αυτούς που πιστεύουν. Πίσω από τον συγκεκριμένο σύλλογο υπάρχει αρκετός κόσμος που στηρίζει την ομάδα, δεν μπορεί κανένας να μην πιστεύει στη νίκη της ομάδας, ανεξάρτητα με ποιον θα παίξει».

Ερωτηθείς για το λόγο που επέλεξε να βάλει τον Τζαβέλλα αντί του Κρέσπο τον οποίο δοκίμασε στις προπονήσεις, σημείωσε: «Η πρώτη σκέψη μου ήταν να παίξει ο Κρέσπο. Την τελευταία στιγμή όμως αποφάσισα να βάλω τον πιο ξεκούραστο ποδοσφαιριστή, ο οποίος θα μπορούσε να μας βοηθήσει στο τακτικό κομμάτι για το χτίσιμο του παιχνιδιού. Και οι δυο είχαν αρκετοί δουλειά στο προηγούμενο παιχνίδι και αποφάσισα να βάλω τον συγκεκριμένο. Δεν έγινε κάτι άλλο. Αν είχα την πληροφορία από πριν, τότε θα έφευγε πριν το παιχνίδι. Είναι συγκεκριμένα πράγματα αυτά που σας αναφέρω. Είναι τελείως αγωνιστικός ο λόγος που άλλαξα γνώμη».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Mamos