«Έχω καταλάβει τι μου ζητάει ο προπονητής μου»

Στην ανοδική πορεία της ομάδας αναφέρθηκε ο Ντιέγκο Μπίσεσβαρ - Τι είπε για το διάστημα της προσαρμογής του

Ο Ντιέγκο Μπίσεσβαρ στις δηλώσεις του μετά το 5-0 επί της Κέρκυρας στάθηκε στο δικό του διάστημα προσαρμογής στην ομάδα.

"Κάνω ότι μπορώ να βοηθήσω την ομάδα και στόχος μου είναι να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό. Θεωρώ ότι σιγά - σιγά γινόμαστε καλύτεροι και μαθαίνουμε ο ένας τον άλλον.

Πρέπει να συνεχίσουμε έτσι, είναι κάτι καλό για όλους μας αυτές οι νίκες. Εύχομαι υγεία ενόψει των εορτών και είναι μια ευκαιρία για εμάς να ξεκουραστούμε και να επιστρέψουμε για να συνεχίσουμε στον ίδιο ρυθμό.

Σε αυτό το πρώτο μισό της σεζόν ήθελα να μάθω τι ζητάει ο προπονητής από μένα και ελπίζω ότι το έχω καταλάβει για αυτό και θέλω να βοηθάω την ομάδα να συνεχίσει σε αυτό τον ρυθμό".

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Unknown