Γκόμεζ: «Θέμα χρόνου να είμαι 100% έτοιμος»


Για την επιστροφή του στους αγωνιστικούς χώρους μετά τον τραυματισμό του τον Οκτώβριο μίλησε ο Χάρι Γκόμεζ.

Η μεγάλη είδηση για τον ΠΑΟΚ δεν είναι άλλη από την μεγάλη επιστροφή του Χάρι Γκόμεζ. Ο διαγώνιος από την Βενεζουέλα, που τραυματίστηκε στον ώμο στο παιχνίδι του Λιγκ καπ με τον Εθνικό Αλεξανδρούπολης αγωνίστηκε στην αναμέτρηση με τον Παμβοχαϊκό, γνωρίζοντας στην αποθέωση από τον κόσμο που βρέθηκε στο κλειστό της Πυλαίας.

Ο έμπειρος παίκτης σχολίασε στην κάμερα της Nova: «Κάνουμε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα φυσιοθεραπειών. Προσπαθούμε όλοι μαζί και είμαι χαρούμενος που σήμερα μπήκα στο γήπεδο. Δεν είμαι χαρούμενος όμως γιατί μου έχουν λείψει τα παιχνίδια και η προετοιμασία τους. Έχω ακόμη χρόνο για να μπω όπως θέλω…».

Στην ερώτηση για το πότε θα φθάσει στο 100%, ο άσος από τη Βενεζουέλα τόνισε: «Είναι θέμα χρόνου. Βλέπουμε πώς αντιδρά το σώμα μου μέρα με τη μέρα. Κάθε φορά μπαίνω με την ομάδα και σε μικρό διάστημα ελπίζω ότι θα βοηθήσω περισσότερο».

Κλείνοντας έδωσε τις ευχές του στα ελληνικά για καλά Χριστούγεννα.

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Mamos