Μακ: «Αγαπημένη μου ομάδα ο ΠΑΟΚ»!


Μεγάλη συνέντευξη στο επίσημο κανάλι της Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης έδωσε ο Ρόμπερτ Μακ, ο οποίος μίλησε για τις διαφορές ανάμεσα στο ελληνικό και το ρωσικό πρωτάθλημα, αλλά και τον ΠΑΟΚ!

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Σλοβάκος επιθετικός στο επίσημο κανάλι της Ζενίτ

Για τις αγαπημένες του ομάδες: «Η Άρσεναλ είναι η αγαπημένη μου ομάδα από την παιδική ηλικία μου και ο αγαπημένος μου παίκτης ήταν ο Τιερί Ανρί. Η Άρσεναλ και ο ΠΑΟΚ είναι οι αγαπημένες μου ομάδες. Εχω πολύ καλές αναμνήσεις. Ο ΠΑΟΚ είναι δυνατή ομάδα και σου δίνουν μεγάλη αγάπη».

Για την απόφασή του να συνεχίσει την καριέρα του στο ρωσικό πρωτάθλημα: «Ηταν λίγο δύσκολη απόφαση να αφήσω την Ελλάδα για τη Ρωσία. Στην Ελλάδα οπως ξέρετε έχει ζέστη και ήλιο και εδώ στη Ρωσία ξυπνάς και δεν ξέρεις τι ώρα είναι. Είναι λίγο περίεργο».

Δείτε το βίντεο

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Mamos