«Μεγάλη ομάδα ο ΠΑΟΚ»


Μεγάλη συνέντευξη σε ισπανικό σάιτ παραχώρησε ο Κριστιάν Νομπόα, ο οποίος, μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στο πέρασμα του από τον ΠΑΟΚ, τον οποίο χαρακτήρισε μεγάλη ομάδα.

Αναλυτικά ο μέσος από το Εκουαδόρ, ο οποίος παίζει τώρα στη ρωσική Ροστόφ, τόνισε:

Στην Ελλάδα δεν έπαιξα μεγάλο διάστημα, στο πρωτάθλημα υπήρχαν αναβολές, υπήρχε ένα πρόβλημα μεταξύ του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού. Δεν ήταν όμως αυτό το θέμα. Ήθελα να μείνω στον ΠΑΟΚ. Η αλλαγή στο μυαλό μου έγινε όταν μου τηλεφώνησε ο πρώην προπονητής μου στη Ρούμπιν Καζάν, και μου είπε ότι έχει ένα νέο πλάνο για τη Ροστόφ, να την κάνει ανταγωνιστική ομάδα. Τον πρώτο χρόνο να προσπαθήσουμε να μείνουμε στην κατηγορία και την επόμενη να πάμε για υψηλούς στόχους.

Για μένα ήταν δύσκολο, ήμουν σε ένα καλό επίπεδο στον ΠΑΟΚ, ήταν μια μεγάλη ομάδα, ενώ η Ροστόφ πάλευε για την παραμονή, στο τελευταίο παιχνίδι σώθηκαν. Δεν ήξερα τι να κάνω, αλλά είχα πολλή εμπιστοσύνη στον προπονητή. Έτσι, επέστρεψα στη Ρωσία και φτάσαμε να τερματίζουμε 2οι στο πρωτάθλημα με μια σχετικά άγνωστη και μικρή ομάδα και να παίζουμε στο Champions League».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Mamos