Βιεϊρίνια: "Εγώ δεν κοροϊδεύω τον κόσμο του ΠΑΟΚ, με προσέγγισε ο Ολυμπιακός"


Η πρόταση του Ολυμπιακού, η υποτιθέμενη επιστροφή στην Τούμπα, η οικογένεια Σαββίδη και ο ΠΑΟΚ του Ίβιτς. Τι δήλωσε ο Αντελίνο Βιεϊρίνια σε ραδιοφωνικό σταθμό.

Όλο έρχεται στον ΠΑΟΚ και όλο στη μέση μένει. Ο Αντελίνο Βιεϊρίνιαξεκαθάρισε τι έχει συμβεί από την ημέρα που έφυγε για την Βόλφσμπουργκ, το ενδιαφέρον που έμεινε σε φιλολογικό επίπεδο και την προσέγγιση του Ολυμπιακού, στον οποίο δεν θα πάει ποτέ!

Στον Libero FM δήλωσε:

- Έχει πέντε χρόνια που έφυγα από τον ΠΑΟΚ. Δεν το έχω καταλάβει καλά - καλά ότι λείπω. Ήταν δύσκολα στην αρχή, άλλη νοοτροπία, άλλο ποδόσφαιρο εδώ αλλά είμαι ικανοποιημένος.

- Ο κόσμος ξέρει ότι έφυγα λόγω οικονομικών δυσκολιών, δεχτήκαμε αυτήν την πρόταση που ήταν πολύ καλή για τον ΠΑΟΚ και για εμένα. Τουλάχιστον μέχρι το καλοκαίρι, είχα σκοπό να μείνω. Είχα ξεκινήσει μια καλή σεζόν και ήθελα να μείνω μέχρι το τέλος. Δεν ήταν κακό τελικά για εμένα.

- Από τη στιγμή που η ομάδα με ήθελε δεξί μπακ, έπρεπε να παίξω εκεί. Τις πρώτες φορές δεν το πίστευα. Έλεγα για λίγα παιχνίδια, αλλά μετά έπαιξα καλά εκεί....

- Με προσέγγισε ο Ολυμπιακός. Το καλοκαίρι του 2011. Τον πρώτο χρόνο που ήμουν εκεί. Είχε γίνει πρόταση αλλά αυτό που σου λέω, ποτέ εκεί! Δεν υπάρχει περίπτωση! Είμαι ΠΑΟΚτσής και εκεί δεν πάω. Αν θα γυρίσω στην Ελλάδα, υπάρχει μόνο μια ομάδα για μένα, ο ΠΑΟΚ.

- Οι φωτογραφίες με τον Τσιστιακόφ είχαν βγει τα Χριστούγεννα. Ήταν τότε που εγώ σκεφτόμουν το καλοκαίρι να φύγω. Υπήρχαν συζητήσεις για την κατάσταση στον ΠΑΟΚ και όχι τόσο για μένα. Ήταν οι πρώτοι μήνες που είχε έρθει ο Σαββίδης στον ΠΑΟΚ. Ο Τσιστιακόφ είχε έρθει και στην Γερμανία για να μιλήσει μαζί μου. Συζητήσαμε τα προβλήματα του ΠΑΟΚ αλλά μέχρι εκεί. Δεν μου έκανε πρόταση ποτέ. Αν η πρόταση είναι: "Αν ο ΠΑΟΚ σου δίνει χ λεφτά, θα έρθεις;" Τότε μου έκαναν χίλιες προτάσεις. Στο χαλαρό... Δεν μου είπαν ούτε από την Βόλφσμπουργκ για πρόταση από τον ΠΑΟΚ. Ούτε ο μάνατζερ μου, μου είπε ποτέ κάτι. Και εγώ διάβαζα ότι πρέπει να σταματήσω να κοροιδεύω τον κόσμο, επειδή κάθε χρόνο γράφουν, ότι επιστρέφω. Εγώ δεν το έκανα ποτέ. Από την στιγμή που έφυγα, λέω πως όταν θα γυρίσω θα είναι μόνο για τον ΠΑΟΚ. Έτσι, χωρίς πρόταση, χωρίς συμβόλαιο θα πάω στον πρόεδρο της Βόλσφμπουργκ και θα του πω: "Άντε γεια, εγώ φεύγω". Δεν γίνεται. Αν με θέλουν, όπως η Σάλκε που με ήθελε, ήρθε εδώ και το συζήτησαν".

- Έχω συζητήσει μερικές φορές με τον Σαββίδη, όταν επισκέφτηκα. Έτσι ένα γεια. Μου απαντάει: "καιρός να έρθεις"...

- Έχω σκοπό να τελειώσω το ποδόσφαιρο στην Ελλάδα, στον ΠΑΟΚ. Δεν θέλω να έρθω στον ΠΑΟΚ όμως 35 -36 ετών. Δεν νιώθω καλά να κοροιδεύω τον κόσμο. Στα 35 βέβαια μπορεί να παίζω ακόμη δυο χρόνια καλά μπάλα. Αριστερά μπροστά εκεί που είναι η αγαπημένη μου θέση. Δεν ξέρεις ποτέ....

- Η Τούμπα, αυτό μου λείπει! Η ατμόσφαιρα εκεί, δεν έχω δει ποτέ και πουθενά τέτοια ατμόσφαιρα σε όσα γήπεδα έχω παίξει. Οι όμορφές στιγμές που έζησα εκεί. Έχουμε κερδίσει αγώνες στο τελευταίο λεπτό από την κερκίδα. Είναι σημαντική η ατμόσφαιρα.

- Μου άρεσε το παιχνίδι με την Λίμπερετς, με τη Φιορεντίνα στην Τούμπα. Στην Ελλάδα και στον ΠΑΟΚ δεν υπάρχει υπομονή. Όποιος προπονητής και να είναι, θέλουν άμεσα αποτέλεσμα. Πριν το Euro πήγα εκεί μια εβδομάδα, είδα τις προπονήσεις του Ίβιτς. Μου άρεσε. Λείπει ένας παίκτης που θα σηκώσει τον ΠΑΟΚ στην πλάτη. Ένα δεκάρι, ένα εξτρέμ. Ένας Γκαρσία. Ο καλύτερος μέσος που έχεις δει ποτέ στον ΠΑΟΚ. Δυο με τρεις νίκες συνεχόμενες θέλει ο ΠΑΟΚ, έστω μια μεγάλη νίκη, αυτό θα αλλάξει το κλίμα στην ομάδα....

- Μου άρεσε πάρα πολύ ο Λέο Μάτος. Φαίνεται ότι έχει ποιότητα. Ο Ροντρίγκες. Βέβαια πρέπει να δουλέψει στα τελειώματα. Μπορεί να πάρει όμως το βάρος της ομάδας. Ο Μαλεζάς, παίκτης με ποιότητα, ο Βαρέλα επίσης. Ο Τζαβέλλας έχει διορθώσει τον... τσαμπουκά.

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Mamos