Αισιόδοξος ο Γκόμεζ: «Σύντομα θα είμαι κοντά στην ομάδα»


Γρήγορη επιστροφή στα γήπεδα υπόσχεται ο Ερνάντο Γκόμεζ σε δηλώσεις του μετά τον τραυματισμό του στον ώμο.

Ο διαγώνιος από την Βενεζουέλα στο 12-11 του δεύτερου σετ, είχε μια άσχημη πτώση στο τάραφλεξ με αποτέλεσμα να του βγει ο ώμος και να μεταφερθεί στο νοσοκομείο. Σύμφωνα με τους γιατρούς θα επιστρέψει σε περίπου 1,5 μήνα χωρίς ωστόσο να υπάρχει τελική εκτίμηση για τη ζημιά που έχει υποστεί.

Ο ίδιος με δηλώσεις του στην ιστοσελίδα της ΕΣΑΠ δηλώνει αισιόδοξος για την επιστροφή τα γήπεδα το συντομότερο δυνατό. «Ηταν μία δύσκολη στιγμή. Ετοιμαζόμουν να κάνω επίθεση και ένιωσα έναν δυνατό πόνο. Είμαι τόσα χρόνια στα γήπεδα και τέτοια εμπειρία δεν είχα ξαναζήσει. Μούδιασε ο ώμος μου. Στην αρχή πέρασαν πολύ άσχημα πράγματα από το μυαλό μου αλλά σε αυτές τις στιγμές πρέπει να επιβάλλεσαι στο σώμα και να ανακτάς την ψυχραιμία σου ώστε να μπορεί να το διαχειριστείς» σημείωσε χαρακτηριστικά.

Στη συνέχεια τόνισε για την ζημιά που του έχει γίνει: «Ακόμα δεν γνωρίζουμε τι ακριβώς έχει γίνει στον ώμο αλλά είμαι αισιόδοξος πως δεν θα είναι κάτι πολύ βαρύ. Κρατάω την ηρεμία μου και κάνω καλές σκέψεις. Όταν είσαι αθλητής και ειδικά όταν κάνεις πρωταθλητισμό πρέπει να περιμένεις τέτοιες στιγμές».

Ο Γκόμεζ παρότι ακόμα δεν γνωρίζει την έκταση της ζημιάς είναι αισιόδοξος πως θα επιστρέψει το συντομότερο: «Είμαι αισιόδοξος πως όλα θα πάνε καλά. Με τη βοήθεια των γιατρών θα κάνω μεγάλη προσπάθεια για γρήγορη και σωστή αποθεραπεία ώστε να επιστρέψω γρήγορα. Ξέρω πως η ομάδα του ΠΑΟΚ με χρειάζεται στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος».

Τέλος, ο Γκόμεζ αναφέρθηκε και στις πρώτες βοήθειες αλλά και την φροντίδα που έχει από τους παράγοντες του ΤΑΑ ΠΑΟΚ: «Απο την πρώτη στιγμή υπήρξε μεγάλο ενδιαφέρον. Είμαι ήσυχος και σίγουρος πως κάνουμε το καλύτερο. Ευχαριστώ τους ανθρώπους της ομάδας, τους προπονητές και τους συμπαίκτες μου για το ενδιαφέρον και τους υπόσχομαι πως σύντομα θα είμαι κοντά στην ομάδα».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Mamos